BOOTY

I dag var det ben og rumpe på treningsplanen.
Endelig ser det ut til at rumpestumpen vokser.
Mye av grunnen til at jeg trener styrketrening, er nettopp for å forme kroppen og da også for å få former.
Pupper og rumpe er noe jeg er født uten, til min store fortvilelse! Brystpartiet får jeg ikke gjort så mye med ved trening, rumpen derimot, den kan jeg bygge!
Jeg har lenge drømt om en skikkelig booty. Sakte men sikkert jobber jeg mot målet.


Uansett hvor mye jeg drømmer og trener, vil jeg nok aldri få en Beyonce-booty, jeg er bygd alt for mye som en fyrstikk til det.
Ved tung styrketrening har jeg i hvert fall gått fra å ha ingenting, til å faktisk ha en rumpe, og det er jeg veldig så fornøyd med. Bedre skal det bli :mrgreen: 
Stort pluss til capri shorts fra Weightless som er med på å forme underkroppen.

Etter å ha hatt treningsfri hele helgen, hadde jeg masse energi til dagens økt.
Jeg føler fortsatt at jeg svever etter økten!
– Frontbøy
2 sett * 5 -6 repetisjoner
– Knebøy
2 sett * 6 -7 repetisjoner
– Leg extension
2 sett * 8 repetisjoner
– Strak mark
2 sett * 5 -6 repetisjoner
– Kick back i kabel
2 sett * 12 repetisjoner


Middagen i dag, er det min fantastiske mamma som står for. Jeg er nemlig på besøk der.
Isteden kan jeg vise dere dagens lunsj.
I og med at jeg alltid har kokte egg i kjøleskapet, tok det meg knappe tre minutter å slenge sammen dette måltidet.


Proteinkaffe, fremgangsmåten finner du her, plommer og en salat av spinat, tomat, agurk, tomat, erter, kikerter, avokado og egg.
Litt salt, pepper og hvitløkskrydder på toppen, så er det bare å spise i vei!


Etterfulgt av en liten søtsak.
Disse buttery carmel rice cakes er helt fantastisk gode!
Jeg toppet de med bananbiter og en questbar i biter.
Latterlig enkelt og godt!
Ha en god kveld dere:grin:

Kristine

33 kommentarer
    1. E:
      Hei du og takk for tipset, det har jeg ikke testet.
      Personlig så har jeg mye bedre progresjon med færre øvelser. Da får jeg virkelig kjørt tungt og fult ut på hver øvelse.
      Ha en herlig kveld 🙂

    2. Den herligste følelsen er når du akkurat har fullført en skikkelig
      god treningsøkt på bein/rumpestump!! 🙂
      Har du prøvd å kjøre knebøy (ganske dype), markløft,
      glutebridge (med ordentilg skviiiis), strake markløft,
      leg extension med 3 arbeidssett og ett droppsett,
      leg curl liggende og ettbeins knebøy!! DET kjennes godt
      dagen etter, skal jeg love deg! har lenge hatt et elsk-hat forhold
      til beintrening, siden jeg trener dem tungt to ganger i uka, men i det siste
      har jeg virkelig storkost meg på trening! 🙂
      Du ser flott ut – kos deg masse med treningen 🙂
      Hilsen en ivrig leser

    3. Har samme problemet selv – ikke født med rompe, hehe 🙂 Prøver også å trene den opp, og det går vel kanskje sakte, men sikkert fremover.
      Du har jo vært kjempeflink! 🙂

    4. Hei, vi har vist samme utfordring jeg og du!! Jeg hadde nemlig heller ingen rompe…som nå har vokst seg…NEI… Som JEG har slitt meg til at skal ihvertfall være noe begynnende! Hurra for treningsrus!:-D

    5. Wow Kristine – FREMGANG!! Stå på! Skikkelig booty på deg nå, ser fantastisk ut!! God klem

    6. So good to see someone who isn’t afraid to have a butt! Who wants a skinny size zero ass?! So unattractive. I’m lucky I’ll never have that problem, big butt’s run in my family haha! :p

    7. Jeg forstår veldig godt hva du mener. På barneskolen ble jeg mobba fordi jeg var tynn. Hele livet har jeg hatt komplekser fordi jeg ikke hadde rumpe, pupper og lår. Med styrketrenign har jeg fått mye bedre selvbilde. Godt å se at du har det samme. Jeg blir glad av bloggen din 🙂

    8. Lekker lunch! De buksene ser så nice ut. Skal kjøpe meg etter hvert. Jeg er også en fyrstikk,men etter mange mnd med veldig høyt kaloriinntak har jeg fått spist meg opp former. Anbefales!

    9. Herregud womaaan! Rompa di er awsome. Hele du er awsome! Skulle virkelig ønske jeg hadde så mye tæl som deg – jeg skulle vel helst vært på trening 4 ganger i uka. Men stort sett finner jeg bare motivasjon til to ganger.. MEN! Skjerpings, du er min motivasjon søta!
      Ha en flott dag !

    10. Du har jo booty du! Stor eller liten, synes du burde vær kjempefornøyd 🙂
      Lunsjen så himmelsk ut!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg