FLERE GO’SAKER

Hei dere.
Håper du har hatt en god helg så langt :grin:  
Jeg kom akkurat tilbake til eget hus etter å ha vært noen dager på besøk hos min familie.
På kjøkkenbordet stod en pakke fra iHerb og ventet på meg, med disse go’sakene:


Questbar i smaken double chocolate
Denne er utrolig god, min favoritt questbar.
Dessert protein i smaken cinnamon roll
Kanelboller er godt, jeg håper dette proteinpulveret smaker noe lignende.
Lundberg organic rice cake i sesame tamari
Jeg har testet flere av Lundbergs riskaker, alltid med godt hell. Denne har jeg ikke prøvd før.
Lundberg organic rice cake i smaken buttery caramel
Denne er kjempe god! jeg har kjøpt den flere ganger.
Sierra Bees leppepomade
Denne får du med gratis under ‘Freebies*

Les gjerne min iHerb guide her.
Bruker du koden oke701 fra du 10 $ rabatt.

Det er full jobbesøndag for meg, men jeg skal ta meg tid til å nyte dagen. Hver dag er en gave!
Ha en riktig fin søndag :grin: 

Kristine

14 kommentarer
    1. Ser du har skaffet deg et proteinpulver i samme serie som Syntha-6. Tenkte bare jeg skulle anbefale deg dette også: http://www.iherb.com/BSN-Syntha-6-Meal-Replacement-or-Addition-Vanilla-Ice-Cream-5-04-lbs-2-29-kg/24884
      Her nede bruker svært mange det som et vanlig proteinpulver og ikke nødvendigvis som en måltidserstatter. Er det beste jeg har smakt av alle jeg har testet. Blender du det opp med noen isbiter blir det akkurat som en milkshake, og Cookies & Cream er også supergodt.

    2. Nina:
      Så flink du er med hjemmeeksamen og god innstiling 🙂
      Dere har stålet det fine været, her er det nemlig øsepøs 😉
      Ha en riktig god søndag og lykke til med eksamen.

    3. Kvar dag er så absolutt ei gåve. Det er berre å nyte dei, sjølv om dei er prega av jobb og/eller skule. Sjølv sitt eg og har heimakesamen, men vonar på ein liten løpetur snart. Er for ei gong skyld fint ver i Bergen 🙂
      Ha ein fin søndag til deg og! Og kos deg me pakka frå iHerb – alltid ein fest 🙂

    4. etsprekereliv:
      Har de en med sjokolade? Jeg har ikke sett den på iHerb! Gjett om jeg skal bla igjennom nå 😉 Hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg