UKESTART


Hei og hopp denne mandagen.
Håper du har hatt en kanonbra start på uken :mrgreen: 
Jeg har hatt en hektisk jobbmandag og prøvd å planlegge uken.
Denne uken skjer det masse. Da er det greit med en liten plan så jeg rekker å følge med i svingene og få gjort alt som skal gjøres.


Dette er favoritt lunsjen min for tiden.
Proteinkaffe, frukt og en salat med kokte egg kikerter og pesto.
Jeg spiser noe lignende nesten hver dag. Kjempe godt og enkelt.
I og med at jeg alltid har kokte egg i kjøleskapet, er dette et måltid som er klart på under fem minutter!


Dagens søte ble små kokoslapper toppet med gresk yoghurt og kirsebær.
Kokosmelken gir en søt smak og en fyldig konsistens.
Du kan gjerne bruke vanlig melk isteden. Da trenger du litt mindre menge, jeg vil tro omtrent 0,7 dl melk. 


1 dl kokosmelk, 1 egg, 2 ss vaniljeprotein, 2 ss kokosmel og 1/3 ts vaniljepulver blandes sammen.
Lag klatter på en bakplate eller stek som små pletter i en stekepanne.
Spises som de er eller nytes med noe godt på toppen.

Etter treningsfri i går, var jeg veldig klar for en treningsøkt i dag.
Ben stod på planen og jeg gledet meg….helt til jeg kom på trening!
Bena hang ikke med.
Det var rett og slett ingen futt eller kraft!
Likevel var det veldig godt å bevege kroppen.
Jeg tok en rolig treningsøkt med lette vekter og koste meg underveis.
Trening skal trossalt være gøy :grin:

– Knebøy med kettlebells
– Leg extension
– Strak mark
– Lår curl

Det gjorde virkelig godt selv om det ikke var den beste økten.
Bedre lykke på morgendagens treningsøkt.
Ha en super duper mandag videre.
Dette blir en bra uke!

Kristine

19 kommentarer

Siste innlegg