SKUMMEL SNACKS OG TILBUD


Trick or treat!
I dag er det Halloween.
Selv om jeg har vokst fra å gå fra dør til dør, vil jeg fortsatt gjøre noe moro på dagen.
Jeg fant fra fantasien og lekte meg med maten – det blir jeg aldri for gammel til :grin:
Det blir ikke mer moro enn hva du lager til selv!
Resultatet ble skummel og sunn snacks.


Misfornøyde klementiner.
Ta en penn og tegn på klementinene.


Avsagde fingre
Bananer i biter med mandler som neger.


Sinte jordbær
Jordbær med hvit sjokolade og kakaonibs som øyne og munn.


Blodige munner
Eplebåter som er hult ut og fylt med syltetøy, samt solsikkekjerner som tenner.


Jeg vil også tipse dere om et skummelt bra tilbud.
For dere som har lest bloggen min en stund, vet at jeg har brukt Myo-Protein i mange år. Dette var det første proteinpulveret jeg kjøpte for cirka 6 år siden, og siden den gang har jeg vært hektet.
Ut dagen har MyRevolution 20 % rabatt på alt fra eget merke. Dette gjelder også mitt favoritt proteinpulver som finnes både i 600 g bokser og 3 kilos bokser. Hadde det ikke vært for at jeg akkurat har gjort en stor bestilling, skulle jeg gjort en til. Penger spart er penger tjent!

Overrask dine nære og kjære med skummel snacks :grin: Det vil bringe frem smilet og latteren hos de fleste!
Ha en herlig torsdag.
Happy Halloween! 
 
Kristine

14 kommentarer

Siste innlegg