FINVÆR OG TACO


Da været var fint og temperaturen god, byttet jeg ut dagens planlagte intervalløkt med en gåtur.
Å traske rundt i skogen i finvær er fantastisk!
Det gir meg en enorm ro og harmoni. En real lykkefølelse!
Buksen er denne fra Freddy


Nå sitter jeg her med en sen middag.
Det har vært litt for mye på agendaen i dag, og jeg har fortsatt igjen tre timer av arbeidsdagen.
Mat må jeg ha uansett. Ellers duger ikke konsentrasjonen og humøret!
Jeg slang sammen en variant av tacosalaten.
Denne er gjort på seks minutter!


Jeg stekte 1/2 pakke karbonadedeig med 4 sopp i skiver, 1 finhakket hvitløksfedd og 1/2 rødløk i skiver.
Deretter hadde jeg i masse deilig krydder – paprika, hvitløk, chili, kummin og litt salt.
Når kjøttet var ferdigstekt tilsatte jeg bønner og hadde blandingen over på en tallerken med salat av spinat, tomat og paprika.
Jeg toppet med frø, kjerner og sweet chili saus.
Veldig, veldig godt. Jeg blir aldri lei taco!

Ha en god kveld videre.
I morgen er det helg :grin:

Kristine

18 kommentarer
    1. Mia Olsen:
      Det var en riktig fin kommentar Mia. Tusen hjertelig takk, nå fikk du frem smilet.
      Ha en herlig helg 🙂

    2. Ida:
      Takk det var veldig koselig å lese 🙂
      De er normale i størrelsen, ja, men har litt stretch i seg. Er du for eksempel en M i Nike, ville jeg gått for en M i Freddy, men er du en S / M ville jeg tatt S 🙂

    3. Hei Kristine! 🙂 Takk for en flott blogg! Du leverer i hvert eneste innlegg 🙂
      Jeg lurer på om du kan svare på et spørsmål ang buksene fra Freddy. Opplever du de
      er normale i størrelsen? Tenker kanskje det hadde vært kjekt å bestilt hjem riktig størrelse 😉
      Ha en flott helg!

    4. Sluta vara en sådan skönhet va! Älskar din blogg! Ärligt!
      Har följt dig nu sedan i våras och Oj vad du ALDRIG gör en besviken!
      Och sedan att du är en sådan otroligt söt glädje spridare gör väll inte saken sämre precis.
      Kramar

    5. JAAA, taco i mitt hjerte… Spiste også det i går, ikke helt denne varianten da… Ønsker deg en RIKTIG god fredag, Kristine… Og minner deg på at du er vakker og en tro inspirasjonskilde! Hurra for deg!

    6. Lovelyliller.com:
      Tacosaus er egentlig et ‘må ha’ hos meg også, men det hadde jeg ikke! Man tar det man har 🙂
      Du får skrive buksene på julelisten 🙂

    7. figthtobefit:
      Det er derfor man aldri blir lei! 🙂
      Haha…Det skjønner jeg. Ønsker meg flere farger til jul selv 🙂

    8. Det så ut som en utrolig god variant av taco 🙂 Godt denne folkekjære middagsretten har så mange forskjellige tvister og muligheter til variasjon 😀
      åhh.. de buksene er fantastisk flotte 🙂 Mannen har allerede fått terpet det inn et titalls ganger hva jeg ønsker meg til jul 🙂 hehe..

    9. Den blandingen så meget god ut! Jeg digger taco, men MÅ ha tacoskjell eller lefse og tacosaus/rømme/kesam , ellers synes jeg ikke det blir ordentlig taco. De buksene er fine. Har vært å sikklet på dem mange ganger hehe 😀 Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg