NOVEMBER

Da er vi i gang med en ny og fantastisk måned.
Velkommen skal du være november :grin:
Jeg er ingen vinterperson! Istedenfor å fokusere på at jeg gruer meg og alt jeg misliker ved vinteren og høsten, fokuserer jeg heller på det positive.
Det er mange ting jeg gleder meg til i løpet av november. Å sitte inne foran peise med en god kopp kakao, ta en løpetur i den friske høstluften, begynne å pynte til jul og ikke minst bake julebakst. Videre gleder jeg meg til å få den nye siden min opp; ja nå nærmer det seg, til hver dag å hjelpe andre mennesker med å bli en bedre og sunnere utgave av seg selv, å jobbe og glede meg over det jeg gjør, til spennende samarbeid, nye prosjekter, mye familietid, planlegge sommerferien, osv…. Ja, dette må jo bli en bra måned!
Hva gleder du deg til?

November er din måned hvor du tar deg selv på alvor og behandler deg og kroppen din slik du fortjener.
Jeg ønsker deg en fantastisk november og en aldeles strålende helg :grin:

Kristine

16 kommentarer
    1. marieboe:
      For en aldeles herlig kommentar Marie. Hvordan kan jeg ikke være positiv med så herlige lesere!?! 🙂 Tusen hjertelig. Ønsker deg en fantastisk helg 🙂

    2. Solvor:
      Det er jo så mye å glede seg til!
      Desember er en utrolig flott måned. November, sliter jeg deri mot litt mer med 😉
      Jul i sentrum er hyggelig. Ekstra koselig å komme hjem til foreldre. Det blir nok godt 🙂

    3. Helt riktig innstilling det frøken! Jeg er glad i snø, eeeelsker når den knaser under beina…den skarpe luften, frostrøyk og vinterklar nattehimmel! I desember gleder jeg meg vilt til å gå rundt i sentrum, helt for meg selv, titte i butikkene og finne små vakre skatter til gode venner som jeg kan sette sammen til den PERRRFEKTE julegave… Dessuten gleder jeg meg VILT til å komme hjem til Mammo og Pappen (mor og far), det er svært sjeldent jeg får besøkt dem hjemme… Nå har jeg ikke vært det siden slutten av juli tror jeg, så det skal bli DEEEILIG! 😀

    4. November er nok den måneden jeg vanligvis trøstespiser mest – derfor har jeg bestemt at denne november skal være sukkerfri! Men skal selvsagt kose meg med sukkerfrie varianter da=)

    5. åå, hater at du får proteinkaffen til å se så god ut !:p har laget den selv på samme måte som deg men syns virkelig ikke den blir så god. blir en rar ettersmak…

    6. Deilige november 🙂 endelig en mnd hvor man kan ha god samvittighet med å kose seg inne 🙂 sene kalde kvelder under teppet er godt for kropp og sjel 🙂 håper november blir en super koslig mnd for deg Kristine 🙂

    7. God november Kristine!! Gleder meg allerede til alle positivte og gode ord du kommer til å gi 🙂 hehe, for en kan virkelig ikke merke på deg at du ikke liker noe, du er jo positiv uansett! Helt rått 🙂 God helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg