NY LEVERING

Riktig god søndagsmorgen.
I går hentet jeg nok et par pakker fra iHerb.
Jeg er en iHerb-addict :grin: Jeg får minst en pakke fra iHerb i uken, som regel flere!

Les gjerne min iHerb guide her.
Husk at du får 10 $ i rabatt ved bruk av kode OKE701.


Mandelmelk
Mandelmelk er mye rimeligere på iHerb enn på helsekosten her i Norge.
Questbar i brownie
En av mine favorittsmaker fra Questnutrition.
Hot cocoa
Instant kakao med stevia, du tilsetter kun varmt vann.
Raw pekannøtter
En av mine favorittnøtter.
Kokosmelk
Denne er økologisk og usøtet, samt veldig god.
Beef gelatin
Jeg er vant til å bruke gelatinplater. Nå skal jeg prøve meg på en mer naturlig variant.

Da er det på tide å lage frokost og sette i gang jobbsøndagen.
Jeg ønsker deg en herlig søndag :grin:

Kristine

36 kommentarer
    1. Nathalia:
      Det tar alt fra 10 dager til 30 dager. Pakkene sendes svært fort fra iHerb, men tollvesnet sjekker alle pakker fra iHerb – de sjekker at man ikke har bestilt noe ulovlig, så det er de som gjør at det tar tid da pakkene blir liggende der en stund.

    2. Hei 🙂
      Venter du lenge på før iherb pakken din kom? For har venter i snart 2 uker på pakken min. Og enda ikke komt. Står på iherb at den ble sendt onsdag for snart 2 uker siden.
      Er første gang jeg handler der, men gjord sånn at pakken ble under 200 kroner.

    3. Yvonne:
      Da gleder jeg meg ekstra mye til å teste. Har lest mye rart om vanlige gelatinplater, og tenkte at det var på tide og prøve noe mer naturlig. Jeg skal bare bruke opp de platene jeg har først.
      Det var virkelig hyggelig å lese, nå ble jeg glad. Slike kommentarer er gull verdt. Tusen hjertelig takk Yvonne 🙂

    4. Hvorfor kjøper du mandelmelk? Å frakte mandelmelk høres lite miljøvennlig ut da den inneholder lite næring i forhold til vekten. jeg har aldri handlet på iherb så hvor i verden sendes disse iherb-produktene fra?

    5. Får man 10 $ rabatt selv om det ikke er første gang man handler også? 🙂
      Trodde den rabattkoden bare var gjeldende hvis man ikke hadde handlet på iherb før.

    6. Hei, herlige Kristine! Jeg er ikke egentlig en av dem som irriterer meg over orddelingsfeil, men tenkte bare jeg skulle kommentere det siden du har en slik feil i “velkomstruta” de: Kostholdsveileder skrives i ett ord på norsk 🙂
      Ellers må jeg bare (enda en gang) få skryte av denne herlige feel good-bloggen din! Blir så glad av deg, søta! 🙂

    7. Handler helt sykt mye på Iherb jeg og. Du vet du handler mye når du velger DHL og DHL mannen kjenner deg veldig godt igjen, hoho.

    8. jeg prøvde den beef gelatin første gang for 2 mnd siden og har aldri kjøpt norske gelatinplater siden! 🙂 er Kjempefornøyd! Ingen smak på de og fungerer like bra til søt gele som salt “bestemorpatè” ca 18-19 gram er det som skal til per liter ca 😉 Ps: du er en av de få bloggene jeg regelmessig kikker innom og det er spesielt!! Du er dyktig og virker som du har en god del selvinnsikt. Håper du får en flott uke! Hilsen et 30-åring matvrak som er like hekta på (styrke) trening og sjokolade 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg