PAKKELYKKE


Veldig fordøyd frøken i bukse fra
Weightless og med pakke fra MyRevolution.

Jippi!
Jeg kom akkurat hjem fra posten med denne pakken.
Hvem har sagt at lykke ikke kan kjøpes? :grin:
Selv om jeg skal innrømme at det er en smule overfladisk; jeg svever på en dose pakkelykke akkurat nå.


Disse godsakene var i pakken:
Jeg har linket til alle produktene.
MyoProtein i mocca-chocolate
Mitt favorittproteinpulver gjennom mange år.
L-glutamine
Dette er en aminosyre. Mange studier viser at glutamin kan bedre tarmfunksjonene. Jeg er diagnostisert med flere magesykdommer og synes dette er verdt et forsøk.
BCAA
Forgrenede aminosyre som jeg alltid tar før og etter trening. Denne smaker kjempe godt og blandes lett ut.
Kreatin
Kreatin er det eneste lovlige kosttilskuddet som bevist har en effekt på økning av muskelmasse og styrke.
Høykonsentrert omega3
Et godt omega3 produkt er det viktigste kosttilskuddet i mine øyne.
Kakemiks
Denne er kakemiksen fra FunksjonellMat er utrolig god og er super om jeg ikke gidder å bake fra bunnen av.
Sukrin gold
Gyllen og karamellaktig sukrin.
Sukrin+
Blanding av sukrin og stevia.
Vaniljepulver
Økologisk og vaniljepulver bruker jeg i alt fra kaffen til bakst.
Stevia vanilje
Vaniljedråper, disse bruker jeg daglig.

Ha en super duper tirsdag :grin:
Kristine

30 kommentarer
    1. Kristine:
      Har ikke fått en diagnose, nei.
      Sitter mye og leser, men tror ikke det er det. Da tror jeg det hadde vært annerledes.
      Men D-vitamin er et godt tips – skal prøves 🙂
      Og jeg spiser kanskje litt lite fett, så det skal jeg tenke på 🙂 Får sjekke kostholdet mitt litt generelt 🙂
      Uansett, tusen takk for supre tips! 🙂

    2. Ånei, det visste jeg ikke (har tydeligvis ikke lest ingredienslisten godt nok). Da tror jeg at jeg skal nyte min første og siste pakke med de, ja….

    3. vilblifrisk.blogg.no:
      Jeg tipper alle som så meg tenkte ‘ja, hun der må være rar’. Men, men, jeg er nok litt rar også 😉

    4. Kaya:
      Hi Kaya.
      I have always worked very hard and used only a small amount of money. I don’t like to by stuff to myself, except for food. Most of my money I actually use on others.
      Right now I have my own company and I work very hard every day, about 10 -12 hours every day also in the weekend. I am a personal trainer, nutritionist and online coach. That’s how I get my money right now.
      Also, I don’t use money on anything else. I don’t drink and party like most young people do – then you save a lot, and I think that my health is worth everything. I have not afford to don’t use money on it, I’m going to have a happy and healthy body for the rest of my life 🙂
      Thank you for an amazing comment 🙂

    5. Veronika:
      Har du fått noen diagnose på dette? Er det rett og slett mye stillesitting, fordi du er syk, dårlig holdning eller lignende?
      Først og fremst vil jeg anbefale deg å gå til en muskelterapeut slik at du får knadd deg opp. Jeg vil også anbefale deg omega3 tilskudd av høy kvalitet og D-vitamin. Gjerne høy dose en periode for å se om det fungerer. Ellers så er kostholdet ditt utrolig viktig, får du i deg nok sunt fett som smører muskler og ledd? Og hvordan er det med vitaminer og mineraler?

    6. Thea:
      Om du har et proteinpulver av god kvalitet, inneholder cirka 30 g proteinpulver 5 -10 g BCAA. Jeg pleier å ta 20 g proteinpulver og 5 g BCAA, da er jeg sikker på at jeg får alt jeg trenger.
      Du kan nok ta BCAA etter trening isteden, ja.

    7. Ida:
      Dette var ikke iHerb, men MyRevolution, men iHerb er også flittig brukt av meg.
      Jeg har lest en del studier på glutamin og det ser ut til at det er omtrent 5 gram daglig som skal til. Det er verdt et forsøk 🙂

    8. Mia:
      Uken blir fort litt bedre da, ja.
      Så herlig med pakke 🙂 Ja, jeg har smakt en del av de, men jeg er litt skeptisk ettersom mange av dem inneholder palmeolje.

    9. Ikke bare meg som blir overlykkelig over pakker :3 Ønsker deg en strålende uke 😀

    10. Alltid kjekt med pakker på begynnelsen av uken! Fikk pakke i går jeg, med barer og te<3 Har du forresten smakt ChocoRite sine sjokolader fra iHerb? De er fantastisk gode=)

    11. iHerb altså. Fine butikken!
      Jeg har selv brukt glutamin i et års tid, og synes det fungerer sånn passe for magen. Nå har jeg bare tatt to gram da, tror jeg skal øke til fem.
      Verdt å prøve i alle fall. Ha en fin kveld 🙂

    12. Åå, så heldig du er:D Jeg bare lurte på noe ang BCAA. Du skriver at du tar det etter trening. Tar du ikke proteinpulver etter trening? Jeg trodde BCAA var proteiner som man tok før trening for å ikke nedbryte musklaturen. Men betyr det at jeg kan bytte ut min daglige proteinshake med BCAA og heller spare de kaloriene til et annt måltid? 😀

    13. Det er da lov å bli lykkelig av en pakke 😀
      Jeg sliter litt med stive og vonde muskler. Burde jeg ta noe kosttilskudd? Har du noe forslag til hva da i så fall? 🙂
      Ha en fin tirsdagskveld!! 🙂

    14. OMG im so jealous of all your health and fitness shopping, i am super broke at the moment. If its not too personal, may i ask you a question? How do you finance this all? do you work, are you a student with a parttime job or do you have a full time job? Ooh i can only dream of all of this…Have fun using it, and thank you for being such an amazing inspiration. By the way, do you think that nutrient timing is relevant (such as no fruit at night)? again, thank you for being an amazing inspiration!

    15. Ja, 5 g. Men må bare si – det smaker ikke noe særlig, så her i huset styrtes det ned. Husk å ta det på tom mage 🙂

    16. Stine Sol:
      Jeg har brukt Mocca-Protein i seks år, så du kan godt si jeg elsker det. Jeg håper og tror det vil falle i smak hos deg også. Du må prøve det i proteinkaffen!
      Hvor lenge dunken holder avhenger jo av hvor mye du bruker. Jeg bruker det hovedsakelig i proteinkaffen, cirka 20 g. Da vil duken holde i 150 dager! 🙂 I tillegg bruker jeg det til litt baking og slikt. Så jeg vil tippe omtrent 70 -100 dager for min del.

    17. Nina:
      Takk for hyggelige ord 🙂
      Godt å høre at glutamin har hjulpet deg, nå gleder jeg meg enda mer til å teste det. Er det 5 g om dagen du tar?

    18. Hei:) handlet der igår selv! Måtte jo prøve proteinpulveret du skryter sånn av:) gleder meg til pakken kommer:) hvor lenge har du en sånn dunke med proteinpulver?:)

    19. Du gir så mye god energi du, Kristine 🙂
      Jeg sliter også med magen/tarm. og har god effekt av Glutamin. Håper det fungerer for deg også 🙂 Ha en fin tirsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg