MER MORO

Ok, så er jeg blitt helt avhengig av min nye spiralizer fra Raw Shop.
Jeg trodde ærlig talt ikke at jeg skulle synes det var så moro. Jeg bruker den flere ganger om dagen!!


Det er fantastisk gøy!
Hver eneste frukt og grønnsak forvandles til de skjønneste strimler.
Jeg tror jeg aldri har spist så mye grønnsaker som den siste uken.
Selv PØ som generelt spiser lite grønnsaker, elsker spiralizeren! Nå får han i seg en real dose grønt hver dag.


Her har jeg squash, potet, gul gulrot, oransje gulrot, agurk, rødbete, eple og rettich.
Du kan se flere bilder på mitt forrige innlegg her.


Dagens lunsj ble spiralizert (ja, jeg laget et nytt ord der) squash og rødbete med asiatisk sei.
Squashstrimlene er rå, men rødbeten har jeg kokt i 1 minutt.
Asiatisk sei lages enkelt ved å ha litt olje i pannen, jeg brukte kokosolje, og frese ingefær, chili og hvitløk 1 minutt. Deretter har du i rødløk, sopp, sei, lime juice og sweet chili saus. La det hele steke et par minutter til seien er klar. Topp gjerne med litt sesamolje for ekstra god smak.
Lunsj på 5 minutter!


Nå skal jeg bare drikke opp proteinkaffen min å komme meg på trening.
I går ble det en real jobbdag. Etter jobb skulle jeg egentlig ta en treningsøkt, men jeg endte i sofaen med PØ og pusene isteden. Kvalitetstid med de du er glad i, er viktig.
Da blir det bentrening i dag isteden :grin: 
Knebøy – jeg terper mye på teknikken min for tiden, markløft, utfall og leg extension.
Jeg ønsker deg en super fin lørdag.
Nyt helgen!

Kristine

14 kommentarer

Siste innlegg