FIRE

Jeg må vise dere disse pakkene jeg hentet på posten i går kveld.
Ikke bare en men fire pakker ble det på meg – fire ganger så gøy :grin: 
Det gleder barnet i meg. Det er alltid like gøy med pakker til tross for at jeg har bestilt dem selv!


– SheInside
– Dobbelt opp fra iHerb
– Dentsy


SheInside
Det er alltid gøy å oppdatere garderoben.
Jeg er et singlet-menneske på sommerstid. I løpet av høsten forvandles jeg derimot til en bluse-person som pakker seg inn i varme strikke gensere og jakker. Gjerne med ullsokker på. Fryse skal jeg så absolutt ikke!
Rosa / ferskenfarget bluse
Beige kåpe
Hvit strikket cardigan


iHerb
Ære være iHerb! 
For tiden min mest brukte nettside som jeg alltid finner noe nytt og spennende på.
Les gjerne iHerb-guide jeg har skrevet tidligere her.
Denne gangen bestod de to pakkene av:
Questbars i smaken double chocolate
Ingen sjokk! Jeg spiser noen esker Questbars i uken. For meg er det en lett måte å få i meg ekstra kalorier på.
Mr. Dash i smaken fiesta lime
Mitt favoritt krydder for tiden.
St. Dalfour te i smaken golden peach
Jeg har ikke testet denne før, men den høres god ut.  
Ristet edamame bønner
Første gang jeg har bestilt disse og de var kjempe gode. Minner litt om popcorn.


Dentsy
Jeg har prøvd et par forskjellige tannblekere for hjemmebruk. Dentsy er den eneste jeg har fått resultater med og som jeg har følt at er verdt investeringen.
Om dere ønsker kan jeg skrive et eget innlegg om denne. 
 

Nå har jeg tenkt meg ut en tur. Det er herlig høstvær med strålende sol og minusgrader.
Ha en riktig god søndag :grin: Husk å ta ekstra godt vare på fedrene deres i dag – de fortjener det!
Vi snakkes senere!

Kristine

27 kommentarer

Siste innlegg