VINTER MAGI

Dagens treningsøkt ble en herlig intervalløkt.
Jeg elsker (og hater) intervaller. Det gjør godt og vondt samtidig :mrgreen: 
Hele økten var gjort på knappe 26 minutter. Kort og effektivt!
Jeg gjorde intervallene på spinningsykkel.
Slik så økten ut:
– 5 minutter oppvarming
økte gradvis hastigheten og intensiteten
– 16 minutter intervaller
20 sekunder høy intensitet etterfulgt av 100 sekunder rolig intensitet, gjenta 8 ganger
– 5 minutter nedtrapping
Senket rolig intensiteten.


På vei hjem dro jeg innom butikken og oppdaget disse nyhetene.
Limited edition is med smak av multe og nøtter og sjokolade.
Dere vet jo at jeg elsker is! Dermed måtte de være med i handlevognen.


Det er noe magisk med vinteren ifølge Hennig Olsen
“Snøtunge trær som lener seg mot vinden,
røde roser i barnekinn og nylagde engler i snøen.
Frostroser på vindusruten glitrer i skinnet
fra tente stearinlys.
Det er tid for å hygge seg inne!”


Rett hjem og spise is fra boksen!

Jeg kan trygt si at dette var vinter magi i boks. Og at jeg koste meg inne. Disse var fantastisk gode!
Sjokolade er alltid en stor favoritt hos meg, jeg er en sjokoladeperson, men her var det faktisk multeisen som jeg virkelig forelsket meg i.
Jeg har fått to nye isfavoritter!
Bare for å oppklare det, jeg er ikke sponset av Hennig Olsen, men for all del, om dere leser dette sier jeg ja-takk til et sponsorsamarbeid :mrgreen: 

Nyt resten av torsdagen.
Jeg har allerede tjuvstartet litt på helgen, men i morgen er den virkelig her!

Kristine

32 kommentarer

Siste innlegg