PÅFYLL

Etter noen dager på besøk hos min kjære mamma, er jeg nå kommet tilbake hjemme.
Da var det på tide å fylle på kjøleskapet med frukt og grønnsaker.
Kjøtt, fisk, kylling, egg, melkeprodukter og lignende har jeg fra før, det ble derfor kun grønt-shopping. Jeg kan ikke få nok frukt! 


Dagens påfyll innehold:
– Frosne jordbær
– Frosne bringebær
– Frosne blåbær
– Frosne kirsebær
– Frosne skogsbær
– Appelsiner
– Epler
– Kiwi
– Bananer
– Ananas
– Pasjonsfrukt
– Vannmelon
– Klementiner
– Pærer
– Spirer
– Sharon
– Druer
– Granateple
– Plantains
– Gresskar
– Sitron
– Lime
– Ferske fiken
– Physalis
– Mynte
– Avokado
– Dadler
Jeg har kjøpt flere av hver frukt, men hadde ikke plass til alt på bildet.

Da er jeg klar for å kose meg med masse godt de neste ukene.
Ha en herlig fredag :grin: 

Kristine

26 kommentarer

Siste innlegg