FREDAGSGODT


Hva med en stor bolle proteinfluff til fredagskosen?
Jeg sitter med denne akkurat nå og har i grunn bare en ting å si:
DEILIG!


Proteinfluff er en stor favoritt for tiden.
Jeg kan spise det flere ganger om dagen!
Det er raskt å lage, kan varieres etter lyst og smak, kan toppes med de mest fantastiske ting og dekker min lyst på iskrem. I tillegg er den sunn og proteinrik. Jippi!

Kirsebær- og jordbærfluff

100 g frosne kirsebær, eller andre bær
150 g frosne jordbær, eller andre bær
30 g jordbærprotein
1 eggehvite
0,3 dl væske: melk eller vann
Valgfritt: 1/2 ts vaniljepulver

Ha bærene i en bolle.
La de tine i 5 minutter på kjøkkenbenken eller ha dem eventuelt 20 sekunder i mikroen.
Tilsett eggehvite, proteinpulver, vaniljepulver og væske.
Bruk en kjøkkenmaskin eller en håndmikser og pisk i 5 minutter.
Vips så har du en stor og fluffy proteinmiks.


På toppen har jeg risp (frosne som jeg har fått av svigermor), krem, rått kakaopulver og rå sjokoladekjeks.
Mmmm… Nå koser jeg meg virkelig!

Det er forresten siste dag av give away’en hvor du kan vinne en klokke fra Klokker1. Jeg trekker en vinner i morgen.
Sleng deg med her.
Jeg ønsker deg en fantastisk god helg.
Det er jobbfredag for meg, men i morgen eller søndag skal jeg ta meg fri.
Riktig god fredagskveld :grin: 

Kristine 

28 kommentarer

Siste innlegg