ÅRETS TRENINGSBLOGG

Hei dere!
Som noen allerede har fått med dere, er jeg nominert til ‘Årets treningsblogg’ i VIXEN Blog Awards 2013.
Av rekordmange 10 000 nominasjoner er jeg videre til semifinalen. Det føles utrolig merkelig at lille meg er nominert til noe slikt!
Jeg elsker at jeg har muligheten til å inspirere, motivere og glede dere blogglesere og mine pt-online-kunder.
Hjertelig takk til dere som nominerte meg
En stor takk til alle dere som titter innom daglig og en ekstra god klem til dere som gir meg hyggelige tilbakemeldinger her, på mail og på SMS. Dere holder liv i bloggen og gir meg utrolig mye glede!


Jeg ville satt veldig stor pris på om dere stemte på meg her
.
Stemmingen foregår frem til 31. desember og man kan stemme hver 12 time.
Ha en fin kveld videre:grin: 
Takk for at du er du.

Kristine

37 kommentarer

Siste innlegg