MANDAGSENERGI


Selfie etter dagens treningsøkt.

Woho!
Jeg hadde en helt fantastisk rygg- og bryst økt i dag.
Nytt program og nye rekorder :mrgreen:
Jeg er så utrolig heldig at selveste Layne Norton har hjulpet meg med treningsprogrammet.
Norton er en av mine største forbilder – drømmen min er å bli like dyktig som han en dag! Jeg føler meg enormt heldig og beæret som har fått en hjelpende hånd og retningslinjer fra han.
De siste månedene har progresjonen min stått stille, både vektoppgangen og styrken.
Nå skal det bli progresjon fremover!


Jeg har ikke rukket å spise middag enda, isteden kan jeg vise dere dagens etter trening-mat / dessert.
Ingen kjedelige proteinshakes med frukt eller riskaker  hos meg!

Vaniljefudge
1 stor banan, ca 150 g, 30 g vaniljeprotein, 1/2 ts vaniljepulver, 1/2 questbar, jeg brukte cinnamon roll, 3 -5 ss melk.

Mos bananen.
Bland i vaniljeprotein og vaniljepulver. Tilsett nok væske til at det blir en tykk røre.
Bland i biter av proteinbaren og ha røren over i muffinsformer.
Sett i fryseren i 1 -2 timer.
Jeg laget mine før trening og de hadde perfekt konsistens 1 og 1/2 time senere.


Kjempe gode!
Omtrent som små vanilje-softis-biter.
Du kan selvfølgelig droppe proteinbaren om du vil det, men det smaker ekstra godt med!


Jeg slenger med dette bilde som jeg også la ut på instagram, @dedicationkristine
, tidligere i dag.
Vi mennesker har lett for å finne unnskyldninger og utsette ting.
Det er DU som sitter med nøkkelen over ditt eget liv.
Vær tro mot deg selv og ditt hjerte.
Om du ikke tar vare på deg selv, både fysisk og psykisk, hvem skal da gjøre det?
Ta små skritt hver dag i retning mot å bli den beste utgaven av deg selv.
Gjør dette til en fantastisk uke :grin:

Kristine

26 kommentarer
    1. Hvordan gikk du frem for å få treningsprogram/retningslinjer av Norton? Vet du noe om han har lang venteliste? 🙂

    2. Du er så flink til å være kreativ og variert i måten du bruker ingredienser på!Ville aldri tenkt på å putte barer i bakst, tror jeg. Jeg har akkurat bestilt min første eske med Questbarer fra iherb, så nå venter jeg veldig på pakken slik at jeg kan forsøke meg på muffins med bar i! Høres veldig godt ut 😀

    3. Andrea:
      Nå er det ikke slik at 2 + 2 alltid er 4. Både når det gjelder vektnedgang og vektoppgang.

      Jeg har gått opp totalt 6 kilo og er kjempe stolt av egen fremgang! 🙂
      Det jeg ser når jeg spiser mer, er at jeg også automatisk blir mer aktiv. Uten at du tenker over det, har du mer energi så du gjør mer. Plutselig er ikke overskuddet der like vel. Dette er bare en av mange faktorer jeg har sett som skjer. Det er ganske fascinerende hvor mange mekanismer kroppen har for å holde vekten ved like og at du forblir i “balanse”.
      Nå er jeg i gode hender. Det blir spennende å se resultatene når det er Norton som bestemmer 😉

    4. Solvor:
      Overkroppen har vokst greit, håper at underkroppen snart kommer etter 😉
      Ja, prøv disse. Perfekt etter trening eller som kos 🙂

    5. Du går ikke opp, simply fordi du ikke eter nok. Eter du mer vil du kanskje få mer fett, men i hvertfall mer muskler 🙂 Ja, det er underforstått, men ser ut som det er der problemet ligger.

    6. Det MÅ jo bare sies, fyyyyy fader for noen skuldre du har frøken! Godt jobba! Og med ny giv vil det om mulig bli enda bedre! ÅÅåååh, vaniljefudge er en av mine faoritter i smågodt posen, så dette MÅÅÅ jo bare testes ut! Takk for inspo!

    7. Åh, du er SÅ flott jente Kristine ! Takk for en inspirerende og super blogg, og ikke minst for ditt nydelige vesen som sprer glede og positivitet rundt deg. Jeg blir motivert og smiler av innleggene dine 🙂

    8. hahaha. ville nok gjort det samme sjæl. stolt på norton og ikke ingrid. du er kul k=)

    9. Ingrid:
      Takk for tips Ingrid.
      Etter facebook bildene dine å dømme, så har ikke du helt den helsen eller kroppen jeg jobber mot. Jeg velger å følge Nortons råd og ikke dine 🙂

    10. bærta:
      Bygge muskler, ja 🙂
      Å bare spise mer kaloririk mat er ikke nødvendigvis løsningen. Både fordi jeg i hovedsak ønsker å gå opp mest mulig muskler – håper på cirka 2/3 muskler og 1/3 fett, og fordi jeg fortsatt ønsker å ha en god helse og da spise sunt. Jeg har flere magediagnoser som gjør at det også er en del ting jeg ikke kan spise mye av.
      Jeg spiser mer nøtter, olje, ris, potet og lignende enn før og har gått opp flere kilo, men nå har det stoppet opp. Blir spennende å se fremover når jeg har fått retningslinjer på kosthold og trening 🙂

    11. christine:
      Oj, det var virkelig koselige ord Christine. Nesten navnesøster også 🙂
      Tusen hjertelig takk. Jeg skal stå på videre og bryr meg lite om slike kommentarer 🙂

    12. Ingrid: hadde du fulgt med på bloggen så ser du at Kristine faktisk SPISER, og masse egentlig. Hun har en sunn livsstil og kjempe sunn kropp! Så vær så snill og klapp at. Jeg orker ikke se sånt bli skrevi til en flott og unik dame.
      Stå på Kristine! Du inspirer hver eneste dag 🙂

    13. Hei! digger bloggen din
      Bare lurer; hva er målet ditt nå? bygge mer muskler? 😀
      har du noe spesifik målsetning? nysjerrig! Og, om du prøver å legge på deg, hvorfor
      spiser du ikke mer kaloririk mat?? ville ikke det væt en god løsning??

    14. For en helt latterlig kommentar. Jeg blir så tris av slike kommentarer. Lurer virkelig på hva slags liv du har. Det må være positivt når du sitter bak en skjerm og hakker på andre. Lol. Get a life Ingrid 🙂
      Kristine, jeg synes du er super som vanlig. Takk for all glede og motivasjon du gir 🙂 Ser at du har utviklet deg masse. Det er det respekt av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg