UKENS LADNING

I går kveld hentet jeg den ukentlige ladningen fra iHerb.
Jeg bestiller mellom en til tre pakker hver uke!


Questbar double chocolate chunk
Favoritt questbaren!
Sesame tamari rice cake
Disse riskakene er sursøte. Jeg har bestilt de flere ganger.
Raw cashew butter
Kjempe godt nøttesmør som kun inneholder cashewnøtter. Denne er i tillegg i praktiske porsjonspakker.
White christmas tea
En god kopp krydret julete er perfekt til kveldskosen.
Vanilla caramel tea
Te med smak av vaniljekaramell.
Chinese five spices
Godt krydder som er en gjenganger hos meg.
Bruker du koden OKE701 får du 5 -10 $ i rabatt på din første bestilling.

Ha en super duper fredag!
Nå er det bare noen timer til helg :mrgreen: 

Kristine

25 kommentarer
    1. Marianne:
      Jeg spiser de til alle døgnets tider! 😉
      Næringsinnholdet er forskjellig fra smakene, du finner det på iHerb 🙂

    2. Hei! Når på dagen spiser du questbar? Og er det mye sukker og karbo i den?? 🙂

    3. Vilde Moe Havre:
      Hihi…. Det var veldig koselig å lese. Tusen hjertelig takk 🙂
      Håper helgen din har vært super duper 🙂

    4. Skjønner at du bestiller hos Iherb pga den lave prisen, men tenker du noen ganger på miljøet når du bestiler? Er jo ikke særlig miljøvennelig å bestille pakker flere ganger i uka som transporteres helt fra USA med fly. Mye embalasjer er det oså. Hjelper jo heller ikke at du i tillegg skriver om det så ofte og oppfordrer du også andre til å gjøre det samme.

    5. Hva skulle iherb gjort uten deg? Hoho! Neida, ingen problemer for de og overleve hvertfall! Det blir noen bestillinger fra denne kanten og;) hihi,, go iherb, jeg kan sitte i timesvis å bare se etter nye, spennende produkter:)

    6. Hei! Slipper man å betale toll, eller andre avgifter når prisen overstiger 200 kroner? Har bestilt før, men da har jeg passet på å holde meg under 200.. ser at du bestiller en del i slengen, over 200 kroner? så derfor lurer jeg på om du må betale ekstra moms/toll/osv..?

    7. Åh, så mye godt 🙂 Jeg har faktisk ikke bestilt noe fra iherb hele høsten, men la inn et par bestillinger i går. Blant annet på en eske med Questbarer. Venter fælt allerede 😉
      God helg!

    8. Takk og lov for iherb´s eksistens 😉
      Ønsker deg en hærlig fredag og helg! 🙂

    9. Har selv hentet tre pakker fra Iherb denne uken;) har du smakt vaniljeteen? Hva synes du?

    10. Så masse snadder 😀 Jeg har fått samboeren til å gjemme unna Questbarene mine nå, slik at de ikke blir borte på et blunk som vanlig, hihi :p

    11. Hahaha, du er den beste, søteste og flotteste frøkna jeg vet om! Litt fordi du alltid smiler og er så blid, litt fordi du bestiller opp til 3 (!!) iHerb pakker for dagen?!?! Tihi!!! Elsker det!
      Håper du får en helg, og en uke full av nye pakker og nye smil <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg