FØRTIÅTTE

Mandag igjen!
Riktig god ny uke til dere alle sammen :grin:
Jeg føler meg ekstra klar for å sette i gang denne mandagen med ny giv!
Det har blitt totalt treningsfri på meg hele helgen.
Gårsdagens styrkeøkt på ben, ble byttet bort med film og middag med kjæresten. Ikke helt optimalt, men der og da føltes det helt riktig.
Nå kribler det i kroppen og jeg gleder meg til å komme meg på trening for å få løftet noen vekter!

 
Jeg har satt opp en treningsplan for denne uken.
Slik ser den ut:

Med en hektisk hverdag, fungerer det mye bedre for meg å planlegge slik at jeg vet hva jeg skal gjøre når.
Det er bedre å være føre var!
Jeg merker at det er flere som synes at juletiden er hektisk men likevel vil ha gode treningsrutiner.
De siste dagene har jeg fått flere mail fra menn og kvinner som vil komme inn i kjolen / dressen til årets julebord og vil ha hjelp til kost- og treningsoppfølgning.
Desember er for mange hektisk, men ikke glem å ta deg tid til å nyte dagene og ta vare på kropp og sjel.
Et sunt og variert kosthold kombinert med trening vil føre til økt overskudd og mer glede.
Ha en super uke.
Gjør det beste ut av hver dag :grin:

Kristine

10 kommentarer
    1. Jeg vil ha lange slanke muskler, og mindre fett. Hvordan anbedaller du å gå frem. Trent en stund, og spiser bra. Men usikker hvordan jeg burde fordele styrke og kondis for å nå mine mål?:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg