GIVE AWAY

Ja, jeg vet det er ikke mer enn to uker siden forrige give away – her kommer det en til. Får jeg muligheten til å gi noe til dere, takker jeg gledelig ja!
Den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad. 
Det er så gøy! :grin:
Denne gangen gir jeg ut et gavekort hos Personlig Almanakk, slik at du kan designe din egne almanakk.


Slik har min personlige almanakksett ut det siste året.
Den har vært flittig brukt hver dag.


Vi nærmer oss slutten av to tusen og tretten og et nytt år med mange nye muligheter står foran oss. 
Ønsker du å starte det nye året med en splitter ny og selvlaget almanakk?
Perfekt om du vil få oversikt over kosthold og trening, avtaler eller livets mange gjøremål.

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar.
Du kan også gjerne følge Personlig Almanakk på facebook, her, eller på instagram @personligalmanakk.
Jeg trekker en vinner på torsdag

Vinneren er trukket. Random number generator trakk nummer 19.
Gratulerer Birgitte, jeg har sendt deg mail. :grin:

Kristine

197 kommentarer

Siste innlegg