FROKOST & FEST


Riktig god morgen.
Håper dere har hatt en god natts søvn og er godt i gang med en ny dag :grin:
Jeg sitter her med en sen frokost.
Havregrøt med kesam, druer, kirsebær og jordbær, et kokt egg og en proteinkaffe med mocca-protein.
Det går mye i havregrøt om morgenen hos meg. Jeg koker gjerne opp en stor kjele med grøt mandag morgen, slik at jeg har frokost til resten av uken også. Da sparer jeg mye tid!

Jeg vil forresten tipse dere om at det er Myo-fest ut dagen, med tilbud på MyoProtein.
Dermed sparer du noen kroner ved kjøp av mitt favoritt proteinpulver – mocca-protein
.
Ha en super dag.

Kristine

14 kommentarer
    1. Fra tjukk til smukk:
      Det skal sies at jeg har brukt pengene mine på deres proteinpulver i fem år før jeg ble sponset, så dette er ikke noe “kjøpt og betalt”-greier.
      Om du sender deg en mail, sender de gjerne smaksprøver 🙂

    2. maren sørum:
      Det er rett og slett havregryn som kokes på vann med litt salt, noen ganger også litt melk og stevia. Jeg liker best å koke grøten ekstra lenge, rundt 20 minutter. Verdig 🙂

    3. Hanne:
      Noen dager spiser jeg den kald, andre dager varmer jeg den i mikroen, ja 🙂
      Den holder seg i hvert fall en uke i kjøleskapet, muligens lenger.

    4. Hørtes jo lettvint ut, å koke opp en del havregrøt! Bruker du bare å ha den i kjøleskapet da, og varme i mikroen det du trenger hver morgen? Og hvor lenge er den ev. holdbar? 🙂

    5. Hei 🙂 Så fin blogg du har! Det er første gang jeg klikker meg inn her, så den gjennom Vixen Blog- sida! Denne er nå lagt til som favoritter! Her var det både mye deilig mat/snacks og motiverende treningsprogram- og bilder! Du ser kjempebra ut! Ha en fin dag! Klem

    6. Tuuuusen takk for tipset 🙂
      Da har jeg fått hamstret inn litt!
      Elsker det proteinpulveret.
      Ha en fin dag, skjønne Kristine <3

    7. takk for at du anbefalte myoprotein. har brukt det i et år og er sååå fornlyd =)

    8. ha en nydelig torsdag! Og kan du legge ut oppskriften DU bruker på havregrøt? 🙂

    9. Ha en fiiiin dag, du også!
      Vet du om myrevolution sender smaksprøver? Ser flere skryter veeeeldig av myoproteinet, men liker å teste selv, når det for det meste er dere som er sponset som skryter sånn.:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg