PÅ TRENING

På grunn av mitt lille uhell på mandag, har det blitt dårlig med trening de siste dagene. 
Ryggen har fått seg et skikkelig trøkk og spiller ikke på lag med meg.
Da jeg kom på trening i går tok jeg vektstangen på ryggen, satte den fra meg og gikk! Selve stangen veier ikke mer enn 20 kilo, men det var mer enn nok til at ryggen hylte!
Isteden endte jeg på butikken hvor jeg kjøpte is, for så å legge meg på sofaen hjemme. Med andre ord, der og da synes jeg skikkelig synd på meg selv.
I dag prøvde jeg meg på nytt.
Etter at PØ knadde opp ryggen i morges, føles det heldigvis mye bedre :grin:
Det ble en kort og lett benøkt. Litt trening føles veldig mye bedre enn ingen!

Her er en liten videosnutt fra dagens knebøy.
Det ble totalt 3 sett på 8 repetisjoner med 50 kilo.

Ha en god kveld videre.
I morgen er det helg!

Kristine

12 kommentarer
    1. Green Delight:
      Det blir ikke spesielt bedre, så jeg må nok komme meg til en som virkelig kan kna meg opp!
      God helg til deg også 🙂

    2. Ingvild:
      Takk for tipset 🙂
      Jeg hadde 1 sang på pcen og det var den sangen jeg måtte legge på filmen! Hehe… Jeg må nok oppgradere musikken min 😉

    3. Linda Marie Stuhaug:
      Ja, du, er det ikke typisk?!?! Jeg er i grunn litt irritert! Men, men!
      Håper fredagen din blir fin 🙂

    4. God bedring, og gøy med film!:) Tips til neste beindag: hør på Pitbull med Can’t Believe It, “White girl got some ass…” 🙂 Farlig fengende og motiverende!

    5. Andrea:
      Jeg datt i trappen og har smelt meg skikkelig. Jeg er både gul og blå med store hevelser, så derav ryggplagene.
      Men jeg er helt enig. For folk flest kommer ryggplager av lite aktivitet og at vi sitter feil 🙂

    6. Nå skal jeg ikke påstå at det er det her som er grnnen til at din rygg er vond, men for meg stivner det alltid ganske godt til i ryggen når det begynner å bli en stund siden sist treningsøkt eller hvis jeg sitter mye stille. For meg er det eneste som hjelper da en lang og rolig joggetur i “kosetempo” i skogen sånn at alt blir shaket litt på plass igjen 🙂
      Merket at jeg var ganske stiv i dag etter to dager på sofaen, så da ble det en joggetur i stedet for en styrkeøkt i dag og ryggen er mye bedre 🙂

    7. så lita som du er, er 50 kilo mye. du veier vel knapt så mye. sterk frøken 🙂 håper ryggen blir bedre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg