DAGENS PAKKE

Etter en lang jobbfredag hadde jeg gleden av å dra på postkontoret og hente en haug med pakker fra iHerb – masse sunn og deilig snacks, perfekt til januarmåned!
Som nevnt tidligere, bestiller jeg alltid flere små pakker til under 200 kr og under 1,84 kg. Da slipper man toll og avgifter.
Les gjerne min iHerb guide her.
Bruker du koden OKE701 får du 5 -10 $ i rabatt.


Dagens pakke inneholdt:
Questbarer
Chocoloate chip smaken er en av de beste smakene etter min mening. Perfekt å ha liggende i vesken til nødsituasjoner.
CarbRite diet barer
Sukkerfrie proteinbarer i smaken chocolate brownie.
Peanut butter
Dette er økologisk, naturlig og veldig godt. Jeg har bestilt det flere ganger.
Rå pekannøtter
Usaltede og supersunne. Nok en gjenganger som jeg har bestilt mange ganger.
Spicy steak krydder
En av mine favorittkryddere. Passer til alt!
Tørket mango
Denne er uten tilsatt sukker og er helt naturlig.
Ris
Svart villris.
Chocolove sjokolade
Smaken almond and sea salt er fantastisk godt!

Jeg er virkelig iHerb-avhengig og har akkurat bestilt et par pakker til! Har du noen iHerb-favoritter å anbefale?
Jeg ønsker deg en riktig god fredagskveld og en fantastisk helg :grin:

Kristine

25 kommentarer
    1. Det er mye maltitolsirup i den ene proteinbaren du linker til. Det har veldig høy GI. Det er ikke noen lavkarbo-proteinbar vil jeg si. Quest er bedre da.

    2. Line:
      Jeg har ikke testet disse enda, ettersom jeg unngår søtstoff i noen uker. Men de er søtet med maltitol, ja, så jeg vil tro at du da muligens reagerer på disse også.

    3. Jeg elsker også Quest barene som de fleste andre her 😉
      Men lurte på disse Carbrite barene, merker du noe til at de er søtet med maltitol slik som atkins? Noen atkins barer merker jeg nemlig på magen, så lurer på om carbrite barene kan bli litt slik 🙂

    4. Nettopp bestilt mine tre første iHerb pakker! Pluss 3kg Myoprotein og treningsdagbok fra GetInspired <3 Gleder meg 😀 Takk for tips!

    5. Åh, så mye godt! Perfekt å få en pakke fra iherb til helga 🙂
      Jeg bestilte nesten ikke noe fra iherb i hele 2013, men det var før jeg oppdaget Questbarene. Startet likesågodt året med å bestille hjem et par pakker av dem. I tillegg pleier jeg ofte å bestille glutenfrite knekkebrød og brød. Mye billigere enn her i Norge og alltid greit å ha i kjøkkenskapet 🙂

    6. Helene:
      Om du leser guiden min som jeg har linket til, får du svar på spørsmålene dine 🙂
      Du får ikke toll om du holder deg til under 200 kr.
      Takk for det 🙂

    7. Hei! Lurte på om man får mye toll på vekt som er over det du nevnte. For har veldig lyst til å bestille derfra, men min bestilling veier litt over fem kilo :/
      Herlig blogg forresten, elsker alle de mat-innleggene, de er så inspirerende 🙂

    8. Martine:
      Ja, jeg har smakt de. Synes de inneholder litt for mye merkelige stoffer til at det er “hverdags-mat.
      Double chocolate er min absolutte favoritt smak, chocolate chip er ganske god den også 😉

    9. Hvilken fraktform er det du bruker? DHL Express- International eller Global Priority Mail b
      y DHL? mij favoritt er chocolite barene 🙂

    10. Herlig med litt nytt i skapene nå på nyåret 🙂 selv tør jeg knapt bestille fra iHerb lenger her til København, er jo tollgrense på kun 80kr !!!

    11. Jeg digger også Quest- og Carbrite-barene! Jeg anbefaler Carbrite sin cookie dough-variant; schmaker godt!!

    12. Chocolite proteinbarene eller sjokoladene er kjempe gode! Men de har du sikkert
      smakt på allerede 🙂 Ellers er jeg enig i deg, questbarene chocolate chip er en av de
      beste, og cookie dough for min del! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg