BOOST MOTIVASJONEN

Da er vi kommet godt i gang med årets andre måned, februar.
Allerede nå begynner treningssentrene å tømmes for folk og mange har brutt nyttårsforsettene sine.
Faktisk er det slik at kun 1 av 10 klarer å holde forsettene sine i det lange løp. Dette viste en undersøkelse av University of Hertfordshire med 5000 deltakere.
Du skal ikke være en av dem!
I år skal du holde dine forsetter og lage deg gode vaner!
Nå er det på tide med et motivasjonsboost :grin:

Om du ikke helt vet hva eller hvorfor du gjør noe, er det også vanskelig å gjennomføre det.
Spør deg selv og svar helt ærlig:
1. Hva er målet mitt? Spesifiser det.
2. Er målet mitt viktig for meg?
3. Hvorfor er målet mitt viktig for meg?
4. Hva vil være det beste med å nå målet mitt?

Skriv det ned og les det høyt for deg selv.
Her har du motivasjonen din!
Er målet ditt viktig for deg, gir du det ikke opp.

For mange er det også til svært god nytte med en hjelpende hånd.
Som personlig trener, kostholdsveileder og online coach setter jeg opp kost- og / eller treningsoppsett spesialtilpasset akkurat deg, veileder og optimaliserer underveis, slik at du fortere og enklere når dine mål.
Ta kontakt på [email protected]
Sammen får vi til mer!

Kristine

21 kommentarer

Siste innlegg