GET INSPIRED

Hurra for nye treningsklær :grin:
Jeg rett og slett elsker følelsen av å ta på seg noe nytt. Energinivået og motivasjonen stiger på sekundet!


Disse godsakene har jeg fått av GetInspired.
Anti shake thights
Denne har fått terningkast 6 hos side2!
Stay in place sports-bh
En bestselger.
Treningsdagbok
Denne geniale saken gir deg skjemaer for blant annet målsetninger, tester, ukeplaner, øktplaner og kostholdsregistrering.


Jeg vil aldri skrive om noe her på bloggen uten å være hundre prosent fornøyd med produktet. Derfor har jeg nå fått testet å trene med plaggene.
Anti shake tightsen er utrolig god å ha på og den sitter som støpt. Det jeg likte aller best, er at tightsen har høyt liv. Ved øvelser som for eksempel knebøy, føles det som om enkelte tightser sklir av og “halve” rumpa synes. Det unngår man med denne.
Stay in place sports-bhen har jeg virkelig forelsket meg i. Jeg har naturlig små pupper. Med en sports-bh blir jeg så og si alltid flatbrystet. I denne bhen derimot, som har vatterte cup’er, beholder jeg fortsatt noe av brystene mine. Den holdt seg også godt på plass under hele treningsøkten og er behagelig å ha på.
Nye treningsklær gir så mye glede. Da er det bare å komme seg på trening!

Kristine ♥ 

19 kommentarer
    1. Helt enig med alt du skriver om Stay-In-Place bh’en 🙂 Det eneste jeg finner LITT negativt med den, er at den er ganske trang å få på (OG av igjen, haha). Ellers: PERFEKT for oss som ikke er så “brystfagre” 🙂
      Du så veldig flott ut, som alltid!

    2. Blir mest styrketrening/cardio ikke løp, lite av det etter prolapsen så kanskje etterhvert da.. 🙂
      Ja beinhinnebetennelsen er ok nå men kan jo komme tilbake når jeg beg jogge/løpe igjen..
      Takk for svar søte du!! 😀 Heheh ender vel med en av hver tilslutt uans :p men synes den anti-shake er rålekker men aldri prøvd merket derfor jeg tenkte å høre med deg 🙂
      Takkd et samme ha en herlig dag!! 🙂

    3. *Ayna*:
      Hei skjønne du 🙂
      Det kommer jo litt ann på hva du skal bruke den til. Skal du løpe mye ville jeg valgt en kompresjonsbukse. Du har benhinnebetennelse, har du ikke? Mener å huske det. Kompresjonsbuksen hjelper på dette.
      Men om det hovedsakelig er til styrketrening, står du fri til å velge rett frem.
      2xu synes jeg er litt små og trange i størrelsen. Denne Antishake var helt normal. Stoffet i denne er verken veldig tynt eller kraftig. Sånn midt i mellom. Hehe…
      Håper du fikk noe ut av svaret.
      Ha en super dag 🙂

    4. Søte søte Kristine!! <3
      Så lenge siden jeg har sett deg nå!! Du er like strålende som alltid!!! 🙂
      Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg den antishake eller 2xu el casall, er den tynn eller litt kraftigere i stoffet? er str normale som andre treningstighser ? 🙂
      Ha en herlig dag søtnos!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg