PAKKEONSDAG


I dag var jeg på min andre avtale med Klinikk for Alle på Høvik.
Anders Kvarme, muskelterapeut, ernæringsfysiolog og snart osteopat, hjalp meg med hoften min.

Først må jeg fortelle om noe merkelig, og selvfølgelig veldig deilig, som skjedde tirsdag morgen.
Etter behandlingen min på mandag, føltes hoften betraktelig lettere og bedre. Da jeg våknet dagen etter gikk det opp for meg at jeg faktisk hadde sovet på høyre side. Noe jeg ikke har gjort på to år fordi det har vært ubehagelig!
Det er nesten ikke til å tro! Så lite skulle altså til for å gjøre det bedre.
Jeg lurer på hvorfor i alle dager jeg ikke har gjort dette før! Jeg har vel tenkt at det ordner seg til slutt eller går over av seg selv. Jeg burde tatt problemet alvorlig tidligere. Fortid er fortid, jeg får dessverre ikke endret på det. Nå derimot, har jeg lært en lekse og vet hvor viktig både behandling og skadeforebygging er.


Jeg og Anders fant tonen veldig fort.
Som den nysgjerrige personen jeg er, vil jeg vite hva og hvorfor han gjør som han gjør. Anatomi og kropp er utrolig spennende! Anders forklarer flittig og jeg forsøker å lære noe på veien.
Anders jobbet mye med facsiaen i hoften min og fikk rettet den opp betraktelig.
Til tross for at jeg hadde tenkt til å ta treningsfri i dag, måtte jeg rett på trening for å teste knebøy. Vips så kunne jeg altså gjøre knebøy uten at jeg datt til siden i bunnposisjon! Halleluja!
Jeg blir nærmest slått ut av hvor lite som skal til. Det er fortsatt sånn at jeg nesten ikke tror det er sant!

Over til overskriften.
I dag har det vært en real pakke-onsdag!
Jeg har ikke bare fått en, men fire pakker :grin: To av disse hadde jeg ingen anelse om!
Det er gøy med pakker, og det er ekstra gøy med pakker som overrasker deg.


Overraskelse nummer en kom fra Cappellen Damm som sendte meg denne boken, Styrketrening for jenter.
Jeg har allerede bok nummer en, Bygg muskler. En bok jeg forøvrig anbefaler og liker godt.
Flotte Inger gjør boken lekker å se på samtidig som den er informativ.


Pakke nummer to og tre kom fra iHerb. Ingen overraskelse der akkurat!
Questbar med duble chocolate
Min absolutte favoritt!
Questbar med cookie dough
Nummer to på Questbar-listen min.
Biff gelatin
Et supert alternativ til vanlige gelatinplater.
Rå pekannøtter
Inngår i mitt daglige kosthold, super knaskemat!
Rått cashewnøttsmør
Inneholder kun cashewnøtter og ingen kunstige ingredienser.
Sesam tamari riskaker
Nok en gjenganger, disse synes jeg er gode!


Spera og Mildred synes det er minst like spennende med pakker som meg.
Alt må godkjennes av husets to søte sjefer!


Pakke nummer fire, som også var helt uventet, var fra Farris.
Farris har fått nytt design og ser nå mer ungdommelig ut.
Det er første gangen jeg har testet Bris med sitron og sitrongress. Det er nok min favoritt hittil. Jeg liker at farrisen har smak, så den naturelle er ikke min stil. PØ får den!

Nå må jeg få laget meg noe mat.
Magen er klar for middag.
Ha en riktig god onsdag videre :grin:

Kristine ♥ 

22 kommentarer

Siste innlegg