MIN VURDERING


Allerede i dag kom iHerb-pakken med den nye Questbaren og Mr. Dash krydder :grin:
For en utålmodig sjel som meg, var det perfekt. Det tok ikke mange dagene!


Jeg har allerede fått en haug med spørsmål om hvordan den smakte. Her kommer en vurdering.
Smaken som er cookies & cream er seig og ikke så tørr som en del andre Questbarer.
Den har store biter av “cookies” og “cream”.


Jeg synes denne baren var god.
Tre stykker er allerede forsvunnet i min mage og jeg kommer absolutt til å kjøpe denne igjen.
Questbarene er en av få barer som jeg ikke får vondt i magen av. Jeg har så og si alltid noen i væsken til krise-situasjoner eller knasker på dem når jeg har lyst på noe godt.
Double chocolate chunk forblir fortsatt min favoritt smak, men denne kommer ikke langt etter.


Da må jeg løpe avgårde. Jeg er bedt bort på middag og er klar for helg!
Ha en fantastisk fredagskveld :grin:

Kristine  

29 kommentarer
    1. Silje:
      Jeg elsker double chocolate. Denne smaker litt kunstig. Om du ikke liker cookie dough, tror jeg ikke denne ville falle i smak.

    2. Åå, disse ser helt himmelske ut. Jeg er jo oreoelsker nummer 1! Men bestilte Cookie Dough for noen måneder siden og synes de smakte alt for kunstige og tørre, så tørr ikke ta sjansen på flere Questbarer :/

    3. Amalie:
      Jeg kan dessverre ikke vite hva som har skjedd med pakken din.
      Ta kontakt med DHL. Gå inn på hjemmesiden deres og ring dem. Håper det ordner seg 🙂

    4. jane:
      Det er ikke noe hokus-pokus.
      Gjennomsnittskaloriforbruket til en jente i 20 årene er rundt 2200 -2500 avhengig av dagens aktivitet. 3 questbarer er kun 600 kcal. Det skal fortsatt en god mengde mat til for å nå dagens kaloribudskjett.

    5. Tone:
      Det er absolutt den beste i mine øyne, så det må du 🙂

      Ja, søtningsfri var kun de fire første ukene i året 🙂

    6. Ikke smakt double chocolate, nei. Men kanskje jeg bør. Står tross alt med kniv og pirker ut sjokoladebitene av den med cookie dough, før jeg spiser resten 😀
      Har du forresten sluttet med søtningsfri-prosjektet? Bare nysgjerrig. Jeg hadde aaaldri klart å unngå søtning. Pepsi max, tyggis, stevia- hello lifesavers!

    7. Hei! Jeg vil gjerne spørre deg om hvordan det har seg at du kan spise flere slike barer på en dag og være så tynn? Spiser du mindre av annet mat den dagen? Jeg er veldig glad i disse barene, men spiser kun 1 om dagen ellers blir det kalorioverskudd;)
      Håper på svar.

    8. Nammi! Har nettopp bestilt en pakke, så venter på hentelappen 🙂
      En ting jeg lurte på ang. frakt på iherb. Jeg kommenterte et innlegg tidligere der jeg skrev at jeg ikke hadde fått pakken enda når jeg valgte den frakten som koster 8 dollar. Jeg har tidligere bare bestilt med billigste fraktklasse, og det har bare skjedd 1 av 50 ganger at jeg ikke har fått den. Men nå er det gått 10 dager siden jeg bestilte pakken med dhl-levering, og det står på sporingssiden at den er klar for levering etter avtalt.. Begynner å miste troen på at jeg får den 🙁
      Har du tilfeldigvis noen tips til hva jeg kan gjøre? Litt kjipt er det jo å ikke vite..
      Men uansett så må du ha en fin helg og kose deg masse! Er selv på hytta med familien, så det blir en rolig helg med mye god mat og OL på tv’en 🙂 tre medaljer i dag allerede – dette lover godt for Norge!

    9. Double chocolate chunk er også min favoritt, og jeg er spent på hva jeg kommer til å syns om denne.. For meg som ELSKER oreo(Men ikke kan spise det) så håper jeg at denne blir en suksess 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg