SUSHIBUFFET


Jeg skjemte bort PØ med en overraskelsesbrunsj i dag, en deilig sushibuffe!
Lysten på sushi var der, men gadd rett og slett ikke å bruke masse tid på å lage selve sushibitene.
Isteden fant jeg frem diverse ingredienser slik at vi kunne lage være egne munnfulle.

Jeg bruke:
– Kokt ris tilsatt sukrin og riseddik
– Avokado
– Mango
– Paprika
– Agurk
– Vårløk
– Noriark
– Krabbe
– Laks
– Reker
– Chilimajones (laget av økologisk majones, chilipaste og sukrin)
– Wasabi
– Wakame
– Syltet ingefær
– Soya saus


Dette er både enkelt og godt.
Del noriarkene i fire. Fyll dem med det du ønsker. Vips har du en god munnfull sushi.
Her har jeg smurt på chilimajones og wasabi, lagt på ris og toppet med avokado, paprika, agurk og reker.
Veldig godt!

I går var jeg forresten en liten tur på Health Fitness and Beauty messen på Telenor Arena.
Jeg drar en tur i morgen også.
Kommer du på messen?

Dette er Skandinavias største messearrangement med fokus på trening, helse og skjønnet.
Det er lagt opp til mange spennende aktiviteter, konkurranser og show!
Om du skal på messen kan du være konkurransen her. Jeg deler ut en goodiebag til verdi av opp til 20 000,-.

Ha en fantastisk helg og en riktig god lørdag.
Nyt dagen :grin:

Kristine

16 kommentarer

Siste innlegg