EN HILSEN FRA PUMA

Hei og hopp denne mandagskvelden!
Håper du har hatt en fabelaktig start på uken :grin:


Jeg fikk en fantastisk overraskelse i dag.
Rundt tolv tiden banket det på døren. Der stod et postbud med en pakke fra Puma.
Pakken inneholdt et kort og et par lekre Puma-sko.
Puma SportLifestyle ville sende meg en hilsen som takk for at jeg sprer treningsglede!
Gjett om jeg ble overrasket! At de tar seg bryet med å sende meg en hilsen over Atlanterhavet til lille meg, føles merkelig og veldig godt. Tusen hjertelig takk, jeg er rett og slett beæret!


Med nye sko måtte jeg selvfølgelig ta turen rett på trening.
Med fire hviledager på rad, hadde jeg planlagt en styrkeøkt. Nå måtte jeg ta en liten løpetur og teste de nye skoene også :grin:
De var fantastisk lette og gode på foten.
Jeg koste meg på tredemøllen og fant virkelig glede ved nye sko. Visp så hadde jeg løpt 5 kilometer!

Vanligvis trener jeg ikke kondisjon og styrketrening i samme økt, men i dag ble det altså slik.
Jeg tok en shake med Lean Mass Meal – denne er utrolig godt, jeg blander det til en tykk shake og spiser den som en pudding, før jeg startet på styrkeøkten.

– Knebøy i smith maskinen
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Markløft
3 sett * 6 -8 repetisjoner
supersett med
– Glutebridge
3 sett * 12 repetisjoner
– Benkpress
2 sett * 6 repetisjoner
trisett med
– Revers crunch
2 sett * 12 repetisjoner
trisett med
– Side crunch
2 sett * 15 repetisjoner
– Stående roing
2 sett * 6 -8 repetisjoner
supersett med
– Face pull
2 sett * 12 repetisjoner

Jeg er fortsatt i energirus fra treningsøkten.
I dag var det rett og slett fantastisk å trene :grin:
Slike dager er gull verdt. Denne følelsen skal jeg ta vare på lenge!


Ettersom det er kjøttfri mandag og jeg var veldig sulten da jeg kom hjem, ble det en rask og enkel middag.
Røkelaksruller!
Tortillalefser smurt med kesam og dijon sennep, toppet med rødløk, ruccola og røkelaks.


Vi er så heldig å ha fått hjemmelaget røkelaks fra svigers.
Jeg synes røkelaks fra butikken er god. Etter å ha smakt hjemmelaget, er jeg nærmest betatt!
Hjemmelaget røkelaks er fantastisk godt. Mye bedre enn den utgaven du kjøper i butikken.  


Så enkelt og likevel så godt!
Ha en god kveld og en super uke videre.

Kristine

14 kommentarer
    1. Bente:
      Jeg kommer ikke til å gjøre det før jeg er frisk. Nå trener jeg med omtrent nada vekter i forhold til hva jeg er vant til…noe som sliter litt på egoet mitt 😉 derfor har jeg valgt å ikke være opptatt av vektene, så jeg skriver de ikke ned. Isteden bare nyter jeg treningen 🙂
      Jeg kommer sterkere tilbake når jeg er fit for fight igjen 🙂

    2. Lene:
      Det var en helt fantastisk kommentar. Tusen takk Lene 🙂
      Og du, jeg har akkurat handlet en hel haug på iHerb nå….obs! Man blir avhengig!

    3. Det fortjener du 🙂 Du er en fantastisk motivasjonskilde, og pga deg er jeg blitt en storhandler hos iHerb. Da snakker vi STORHANDLER: Takk for at du gjør meg fattig, men sunn 😛

    4. Er det vanlig hvetelomper fra dagligvarehandlene du har der? Hvordan er de innholdsmessig?

    5. Hei 🙂 Kan du kanskje skrive opp hvor mange kg du tar på de ulike øvelsene?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg