IKKE DÅRLIG VÆR

Det sies at det ikke finnes dårlig være, bare dårlig klær.
Vel, jeg var skeptisk da jeg skulle gå tur i formiddag.
Jeg er nemlig på besøk hos min familie for å være hundepasser i helgen.
I tillegg har jeg glemt alt av regntøy! Pappas klær i størrelse large, holdt meg varm.
Dårlig vær får jeg ikke gjort noe med. Derimot kan jeg gjøre noe med dårlige klær – kle meg som en polfarer! Jeg nekter å fryse!
Kasper, hunden, var ikke helt overbegeistret han heller. Jeg måtte bokstavelig talt dra han ut. Han skulle så absolutt ikke ut i stormen! Bare vi kom oss ut og begynte å gå, ble han med en gang mer samarbeidsvillig og logret som bare det.


Til tross for vind, regn og snø. Ja, det sluddet faktisk bortover! Det var utrolig deilig å komme seg ut på en god gåtur :mrgreen:  
Jeg var riktignok kaldt og våt når vi var tilbake, men til gjengjeld var det ekstra godt å komme inn i varmen.
Etter at Bjørn Terje hos Klinikk for Alle knadde opp hoften min igjen går, er det en ny sensasjon å gå. Det knepper litt, men det gjør ikke vondt lenger. Det fortjener et realt gledeshopp!


Nå skal jeg lage meg pannekaker.
Denne bokhvetemiksen er utrolig god. Anbefales om du ikke har prøvd den.  
For å gjøre den mer proteinrik tilsetter jeg ekstra med egg og har kesam i røren.
På toppen blir det brunost og syltetøy.
Varme pannekaker med godt tilbehør smaker ekstra deilig etter en tur i gråværet!

Jeg ønsker deg en riktig god helg :grin:
Håper du har tid til å hygge deg med dine nære og kjære.
Uansett hva du gjør, nyt alle de gode øyeblikkene.

Kristine

15 kommentarer
    1. Marie:
      Hei du. Jeg har gjort det mange ganger på skolen selv. Men det er din lekse så du må nok ordne det selv du. Det er da du lærer 😉

    2. Erica:
      Ja, virkelig. Jeg vil nok ha en hund selv etter hvert.
      Det er jo som et nytt liv med ny hofte! Hehe… Herlig.
      Ha en super helg Erica 🙂

    3. Ønsket jeg hadde noen å vere hundepasser for 🙂 Er jo sååå koselig med dyr!
      Glad for å høre at du ikke har vondt i hoftene lenge og ønsker deg en fortsatt strålende helg 🙂

    4. Hei. Vi skal begynne med egentrening til uka, har aldri gjort noe lignende før. Har du noen ideer eller tips til hvordan jeg kan bygge den opp? Altså vi skal ha et hovedmål/ferdighetsmål + kunnskapsmål + holdningsmål. Jeg vil fokusere på styrke, mage. Vet ikke om du har gjort det før, men om du kunne lagt ut en plan, hadde vært til stor hjelp.

    5. Åh, så deilig med pannekakelørdag 🙂 Kos deg og nyt resten av dagen, vakre Kristine 🙂 Og ha en ellers riktig fin helg 🙂 Varme hilsninger herfra!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg