KRISTINE TID

Hei dere og god lørdag.
Da er det endelig helg!
Denne uken har vært utrolig merkelig og jeg har ikke hengt med i svingene. Helgen kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt!
Jeg akter å ikke gjøre stort annet enn å hente meg inn igjen og slappe av.
Helgen skal nytes!
Jeg er ikke den som prøver å fremstå som perfekt og legger ikke skjul på at jeg har dårlige dager. Det er menneskelig. Denne uken har jeg hatt stått opp med feil ben hver dag. Likevel graver jeg ikke min egen grav av den grunn. Dårlige dager er til for en grunn. Det er i hvert fall det jeg liker å tro. Vi må tross alt ha dårlige dager for å kunne sette pris på de gode!


Nå er jeg alene hjemme.
Stillheten. Roen. Det er klart for Kristine tid!
Jeg skal drømme meg bort i sommermote og godis. Helt herlig!


Ha en fantastisk helg.
Håper dagene dine blir gode :grin:

Kristine

20 kommentarer

Siste innlegg