MANDAGSTRENING

Hei og hopp!
Mandag er topp :grin:
Håper du har hatt en super duper start på uken!

Jeg spratt nærmest opp fra sengen i dag og ville på trening. Så mye energi!
Hallo mandag!
Det er en uke siden jeg har vært aktiv sist. I dag var endelig Kristine tilbake. Hvile har gjort sin gode nytte.

Genseren min er fra fjorårets Kari Traa kolleksjon. Jeg får alltid spørsmål om hvor denne er fra.
X-life har forresten kampanje på alt ullundertøy fra Kari Traa akkurat nå, her.


Knebøy var hovedfokus på trening.
Nå som hoften er blitt bedre etter behandlingen hos Klinikk for Alle, fokuserer jeg ekstra mye på knebøy. Dette er en øvelse jeg ikke har klart å gjøre tungt eller korrekt de siste årene grunnet hofteskaden. Prosjektet fremover blir å styrke opp muskulaturen og terpe maksimalt på teknikken.
Jeg hadde med meg personlig trener i dag, slik at jeg kunne få god hjelp.
Selv om jeg er utdannet pt selv, er det ikke like lett å se sine egne feil. Jeg har ved flere anledninger filmet meg selv utføre en øvelse. Da får jeg en nok så god oversikt over hvilke deler av utførelsen jeg sliter med. Ellers er det vanskelig å få et fult overblikk når man ikke får sett seg selv utenfra.

Økten ble slik:
– Knebøy
Lett terping på teknikk
4 * 8 sett, tungt
– Rumensk markløft
3 sett * 8 -9 repetisjoner
– Bulgars utfall
3 sett * 8 -9 repetisjoner
– Sittende roing
3 sett * 9 -10 repetisjoner
– Face pull
3 sett *10 -12 repetisjoner


Etter trening bærer det alltid rett hjem til mat.
Det ble restemat. Gjort på under fem minutter!
Salat av gul og rød paprika, spinat, tomat, agurk og rødløk, med egg, tunfisk og kokt potet, sammen med en proteinkaffe (fremgangsmåten finner du her) og eple.


Så enkelt, så godt!

Jeg ønsker deg en super uke videre.
Tenk glade tanker, spist sunt, beveg deg og le masse :grin:
Da kan jeg love deg at dagene blir bedre!

Kristine  

19 kommentarer

Siste innlegg