DAGENS PAKKE FRA IHERB

God tirsdag da dere :grin:
Håper dere alle har hatt en god start på uken. Personlig liker jeg mandager veldig godt, men tirsdager derimot, de kan ofte være tunge!
I dag har vært en av de litt tyngre tirsdagene. Jeg har vært på farten i hele dag og har fortsatt noen møter igjen.
Da jeg var hjemom for å skifte og ta en dusj i formiddag, ringte DHL. De kom med en pakke fra iHerb. Hurra! Da ble med en gang denne tirsdagen veldig bra!

Quinoa knekkebrød
Glutenfrie knekkebrød laget på quinoa.
Puffed millet
Som puffet havre, bare at dette er hirse. 
Rått kakaopulver
Inneholder masse næringstoffer. Jeg bruker kakaopulveret i alt fra bakst til smoothies. 
Rainbow quinoa 
Quinoa bruker jeg som erstattning for ris, pasta og potet. Godt med variasjon! 
Mr. Dash krydder
Det er andre gangen jeg kjøper dette krydderet med hvitløk og urter. Veldig godt.  

Frakten er forresten billig hos iHerb igjen om du bestiller for over 20 $ og under 1184 gram. I dag bestilte jeg en ny pakke med Physician’s Formula fondation,  vanilje kokos chips, Real Techinque sminkebørster og blåbær riskaker. og betalte kun 3,5 i frakt.
Lurer du på noe om iHerb, les gjerne min guiden her.
Ha en herlig tirsdagskveld!  

Kristine ♥ 

14 kommentarer

Siste innlegg