TIRSDAGSTRENING


I dag trente jeg med min kjære.
Det er så gøy når vi er to :grin:
Jeg føler meg enormt heldig som har funnet en så fantastisk skapning som også deler de samme interessene som meg. PØ både motiverer og inspirer meg!

I dag ble det rygg og rumpe som fikk gjennomgå på trening.
– Strak markløft
4 sett * 5 -6 repetisjoner
– Hip thrust
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Nedtrekk
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Enarms roing
4 sett * 7 -7 repetisjoner
– Face pull
2 sett * 15 repetisjoner

En veldig god økt med masse latter og glede!


Nå har jeg akkurat laget meg et lite måltid.
Det ble et mikrobrød med ruccola, dijon sennep, tomat, skinke og paprika, sammen med et egg, appelsin, eple og kaffe.
Så blir det en dusj før jeg tar fatt på middagen.


Mikrobrødet lager du ved å blande sammen 1 egg, 1 eggehvite 2 ss mandelmel (eller annet mel), 2 ss bokhvetemel (eller annet mel), 1 ts fiberfin (eller mer mel), 1 ts fiberhusk, 1 ts bakepulver og cirka 1,5 dl vann blandes i en matboks. Tilsett litt hvitløk og timian krydder, eventuelt sukrin og kanel om du vil ha en søt variant. Ha plastikkfolie over boksen og ha den i mikroen på full effekt i 4 minutter.
Da har du et brød på under fem minutter.
Jeg elsker mikrobrødet og spiser det nesten hver dag!


Du vet kanskje at det er den internasjonale pannekakedagen i dag?
Det må feires med pannekaker!
Her er noen gode oppskrifter:
Sjokoladepannekaker
Proteinpannekaker
De beste pannekakene (min favoritt)
Saftige pannekaker
Vaniljeproteinpannekaker med sjokoladekrem
Tynne pannekaker
Vaniljepannekaker med peanøttkrem

Håper du har hatt en super dag.
Ha en fortsatt god tirsdag :grin:

Kristine

12 kommentarer
    1. Maren:
      Så utrolig koselig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen. Det betyr veldig mye. Tusen takk Maren 🙂

    2. laga disse til kveldsmat. brukte hvetemel isteden for bokhvete men det bli veldig godt. takk k=)

    3. Åh, mikrobrødskrivene ser jo ut som rene snittene. Dette skal prøves ut 🙂 Har lest bloggen din i laaaang tid, men i dag måtte jeg kommentere. Du er et så bra menneske, og jeg blir så inspirert av deg! 🙂

    4. Lovelylillers sunne oppskrifte:
      Hver dag burde være en pannekakedag, man blir jo aldri lei.
      Trener han ikke noe? Tror ikke jeg kunne vært sammen med en som aldri trente….

    5. Marte:
      Har vært syk noen måneder selv hvor det har blitt lite trening. Det føles så godt å komme tilbake sakte men sikkert. Håper du kommer deg fort 🙂

    6. Du lager så masse fristende mat!:D
      Hørtes ut som en super økt! Er veldig klar for å gå i gang med trening igjen etter sykdom nå!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg