DAGENS PAKKE

Tro det eller ei, men nå er det faktisk en stund siden jeg har mottatt en pakke fra iHerb!
Da en hentelapp kom i posten i går, så jeg den for sent til å rekke og hente pakken. Dermed var det rett på Kiwi å hente pakken så fort de åpnet i morges.
Frøken utålmodig!


Økologisk peanøttsmør
Dette har jeg bestilt mange ganger.
Et godt peanøttsmør som kun inneholder peanøtter og litt salt.
Brun ris pasta / makaroni
Nok en gjenganger.
En mangevennlig makaroni variant som metter.
Buttery caramel rice cake
Fullkorns riskake av brun ris med smak av smørbukk. God!
Tørket mango
God tørket mango som verken inneholder sukker eller tilsetningsstoffer.
Chocorite milk chocolate peanut butter
Små sjokoladeplater i porsjonsform med melkesjokolade og peanøttsmør søtet med steiva.
Chocolove sjokolade
Denne sjokoladen med sjøsalt og mandler er fantastisk god.
En gjenganger som jeg har bestilt mange ganger. En av mine favoritt sjokolader!

Les gjerne min iHerb-guide her.

Det er bare noen timer igjen til helg :grin: 
God helg så lenge!

Kristine

19 kommentarer
    1. Linda Marie Stuhaug:
      Haha… Du er akkurat som meg. Når man først bestiller noen pakker, så bestiller man mange! Hehe… God søndag søta 🙂

    2. Ingrid:
      Ja, de sjokoladene er veldig gode.
      Håper du har hatt en veldig god helg selv Ingrid og at søndagen blir bra 🙂

    3. Natalie Flavin:
      Det hørtes skikkelig godt ut, for ikke å snakke om magevennlig. Jeg skal se om jeg finner det. Tusen hjertelig takk for tipset 🙂

    4. Lotten:
      Ehhh, jo, jeg spiser en del av de fortsatt. Hvert fall en annenhver dag! Hehe… Men jeg tenker kanskje at dere er lei av å se dem 😉

    5. Åh venter spent på 4 pakker jeg bestilte den 1.mars med DHL! Har mareritt om natten om at
      pakkene blir borte, haha! Du får ha en fin fredag, Kristine <3

    6. du har nemlig fått meg questbar avhengig.. spiser sikkert tre om dagen.. kriiise

    7. Har du sluttet å kjøpe og spise questbar regelmessig? 🙂
      Gjerne del om det er noe du har funne ut eller nye meninger omkring erythritol osv.. 🙂
      du er kjempe flink og jeg syns det er så gøy og inspirerende å følge deg hver dag 🙂
      dagen blir ikke den samme uten!
      stoort smil fra meg 🙂

    8. Hei Kristine! Ville bare tipse deg om noe. Jeg bor i England og her får jeg kjøpt spaghetti laget av bokhvete og søtpotet. Den er så god, så hvis du får tak i den bør du absolutt prøve den! Den er fra King suba noodles tror jeg, og jeg betaler ikke mye for den. Et supert sunt alternativ, så ville bare tipse deg!:)

    9. Så ut som gode og fine alternativer 🙂 Kan denne maten brukes når man skal gå på diett? Skal få matplan i dag av coach, og regner med jeg skal bulke før jeg skal ha en streng diett den siste tiden før konkurranse

    10. Skal være enig med at pakker i posten er alltid spennende! 🙂 Chocorite-sjokoladene er personlig min favoritt!
      Måtte du få en strålende fin fredag, uansett hvordan du velger å tilbringe den 🙂 Mange hilsninger herfra!

    11. Åh, så mye godt! Jeg la inn en liten bestilling i går, men tenkte jeg skulle bestille noe mer i dag. Den pastaen så veldig god ut. Har bestilt couscous fra det merket og den er veldig god. Kanskje jeg må prøve den!
      God helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg