PAKKE OG SELFIE

Da er det helg dere.
Hurra!
Denne uken har gått alt for fort og vært hektisk.
Jeg har rett og slett ikke prioritert god planlegging denne uken, og det har resultert i at jeg knapt har rukket halvparten av det jeg skulle rukket!
Etter en slik uke, føles det ekstra godt med helg.


Jeg hentet en pakke fra iHerb i går.
Det ble for det meste gode gjengangere.
Pakken inneholdt:
Questbarer i cokkies & cream
Denne synes jeg er god, men double chocolate er fremdeles favoritten
Trail mix
En gjenganger, inneholder flere gode tørkede superfrukter
Kokosvann
Deilig og forfriskende
Øyemaske / sovemaske
Lysere tider betyr dårligere søvn for min del. Med en øyemaske blir det mørkt og jeg sover bedre

Les gjerne min iHerb-guide her.


Nå er jeg på trening og skal ta meg en løpetur.
Faktisk en lang løpetur.
I den anledning legger jeg ved en ‘jeg-er-gira-selfie’ :grin:
Jeg tror jeg skal prøve meg på en mil i dag. Derfor er jeg ekstra gira. Juhu!
Det er lenge siden jeg har løpt langt. Jeg er spent, og litt små nervøs, på hvordan leggene og benhinnebetennelsen takler utfordringen, for ikke å snakke om min kondisjon.
Jeg krysser fingrende Det blir bra!
 

Jeg ønsker deg en helt fantastisk helg.
Nyt dagene og kos deg.

Kristine

12 kommentarer
    1. Anna:
      Som nevnt over så har jeg løpt lite den siste tiden på grunn av skader. Jeg har derfor ingen standard på hva jeg pleier å gjøre og kommer meg til å prøve meg litt frem fremover. På lørdag løp jeg mellom 11 og 14 km/t.

    2. Jeg får ikke kjøpt kokosvann på iHerb.
      Kommer opp at det ikke sendes til Norge.
      Hvordan får du det til?

    3. Du er virkelig verdens nydligste person! 🙂 Hvor stor hastighet har du når du løper så lange lengder? og har du noen stigning?

    4. Du er så sprek og full av energi! Det er herlig å se.
      Ønsker deg også en fantastisk helg, Kristine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg