Å PLANLEGGE

Forrige uke hadde jeg rett og slett planlagt for dårlig! Det resulterte blant annet i sene jobbkvelder og at enkelte treningsøkter måtte utgå.
Planlegging er en av hovednøklene for å lykkes i en hektisk hverdag. 
For min del hjelper det ved at jeg får gjort mer, samtidig som jeg stresser mindre.  
Det er også viktig å huske at ingen dager er like. Det kan oppstå hindringer og da er det ikke slik at alt er ødelagt hvis noe ikke går helt etter planen. Litt avvik skader ikke. Livet kommer først!

Denne malen bruker jeg ofte når jeg planlegger uken min.
Her skriver jeg opp alt jeg skal gjøre, når jeg skal gjøre det og hva jeg må huske.
Som dere ser liker jeg å bruke farger. Farger gjør meg glad!

Nå som jeg også skal løpe mer fremover – ren glede :grin: er det ekstra viktig for meg å planlegge treningen.
Det viktig med variasjon i løpingen og å legge opp styrketrening og løpetrening sett som en helhet, for å hindre skader og sørge for at kroppen får restituert seg skikkelig.
Jeg gleder meg utrolig mye til å få progresjon, endorfiner og masse herlige løpeøkter fremover!


Akkurat nå sitter jeg med en power salat sammen med en Styrk melk.
Det er kjøttfri mandag igjen, og det resulterte i en fargesprakende og super god salat med diverse godsaker som befant seg i kjøleskapet.
Her har jeg kokt rødløk og brokkoli, en boks med linser, tomat, gul og rød paprika, oliven og en deilig dressing laget av kokosolje, extra virgin olivenolje, hvitløk og næringsgjær.
Knall godt, raskt og sunt!


Så fort salaten er spist opp går turen på trening.
I dag blir det en god benøkt med knekbøy, markløft, utfall og leg extension.
Jeg elsker og hater å trene ben. Det blir så bra…i hvert fall etterpå!

Forresten, jeg vil tipse dere om at MyoProtein er på tilbud nå!
Du får 3 kilo for 899,-
Mocca-sjokolade har vært mitt favoritt proteinpulver i seks år!
Ja, jeg har vært så heldig å bli sponset av MyRevolution det siste året, men som dere vet, var det dette proteinpulveret min favoritt også før samarbeidet. Smaken og kvaliteten er rett og slett best!

Jeg ønsker deg en super duper uke!
La uken bli din:grin:

Kristine

21 kommentarer

Siste innlegg