HVERDAG

Da er hverdagen tilbake for fult igjen. Herlig :grin:
Det er utrolig deilig med ferie, men ååå så godt det er å komme tilbake til rutiner!
Jeg har hatt en helt fantastisk langhelg på hytten. Stort sett ikke gjort annet enn å ligge godt inntil PØ i sofaen, lese spennende bøker og spise godis. Vi har kost oss maksimalt! 
Det er deilig med noen slike dager. Til gjengjeld er det da ekstra deilig når hverdagen er tilbake.
I dag er jeg full av energi, motivasjon og masse godt humør!


Vi kom hjem såpass sent i går at jeg ikke rakk treningsøkten jeg hadde planlagt.
Nå er akkurat arbeidsdagen ferdig. Gjett om jeg er klar for å komme meg på trening! 
Det blir en styrkeøkt på forside ben og armer.
– Frontbøy
– Benpress
– Leg extension
– Biceps curl
– Franskpress
 

Til middag ble det en deilig lakserett – fisketirsdag, med risotto.
Kjempe godt!

Start med risottoen.
Varm risottorisen i en panne. Hell så i vann og buljong.
Etter 10 minutter har du i blomkålbuketter. 
Kok etter anvisning på pakken og til væsken er absorbert.
Rør inn revet parmesan og erter på slutten av koketiden.

Når det er omtrent 10 minutter igjen av koketiden til risottoen, lager du laksen.
Skjær et snitt i laksen og legg i et par skiver med chevre. Dette er valgfritt, men utrolig godt!
Ha over salt og pepper.
Stek laksen i en panne på middels varme med et lokk i 5 -6 minutter avhengig av tykkelsen på fiskestykkene.
Server straks og nyt.
Et realt festmåltid som både er sunt og nok så raskt!

Håper du har hatt en fin overgang fra påskeferie til hverdag.
Om ikke, kan du trøste deg med at det er ikke så alt for mange dagene igjen til helg.
Ha en herlig tirsdagskveld :grin:

Kristine

10 kommentarer

Siste innlegg