FORSINKET PÅSKEGAVE


Til min store glede stod plutselig min kjære mamma på døren i dag!
Med seg hadde hun tre pakker fra GymGrossisten :grin:
Jeg var ikke klar over at de hadde sendt meg noen pakker gratis. Av en aller annen grunn er disse sendt til mitt barndomshjem.
Det var årets overraskende påskegave, til tross for at den er noe forsinket!


Disse produktene fikk ekstra oppmerksomhet hos meg.
Proteinbarer
Som dere vet elsker jeg proteinbarer. Jeg spiser farlig mange!
Octane intra workout injection
Dette er et aminosyre produkt som du skal ta før og etter trening. Det inneholder også vitaminer, mineraler og B6, og sies å øke fysiske og mentale prestasjoner. 
Only One Advanced+
Dette er et vitamin, mineral og antioksidant kompleks. Disse er høykonsentrerte. Ekstra pluss får tablettene for at de inneholder godt med D-vitamin, noe vi nordmenn stort sett får for lite av.  

Det blir spennende å teste fremover.
Hjertelig takk!

Nå skal jeg lage meg middag og komme meg på trening.
I dag er det ryggen som skal få gjennomgå.
Ha en herlig lillelørdag :grin:

Kristine

19 kommentarer

Siste innlegg