TIL CHARLOTTENBERG

I dag var jeg på harrytur til Charlottenberg.
Tidligere har jeg pleid å dra til Strømstad, men reisefølge mitt, som denne gangen var min kjære mamma og pappa, ville prøve seg på Charlottenberg.
Vi hadde en kjempe hyggelig tur, det er alltid koselig å få tid med familien, og jeg fikk handlet masse godsaker.


Jeg fant flere produkter som jeg ikke har prøvd før. Det er alltid gøy med noe nytt!
Enkelte økologiske produkter var også rimeligere i Sverige og til min store glede hadde de flere forskjellige stykker av ‘grass fed’ okse på tilbud.

De nye varene som var med hjem:
– Usøtet mandelmelk
– Diverse proteinbarer som jeg ikke har smakt, Swebar kanelbolle og Questbar med eplepai
– Flere indiske krydre, blant annet hel kardemomme, hele korianderfrø og sterk curry
– Skyr naturell i stor boks
– Kelp nudler
– Frossen supermix (frosne bær og gojibær)
– Økologisk oliven med forskjellige smaker
– Gress fed oksekjøtt
– Rått kakaopulver
– Stevia pulver
– Low carb sjokolade
– Low carb is
Denne er laget med blant annet fløte, stevia og erythritol. Kaffe og sjokoladesmaken var knall god!


Standard matvarer som var med hjem:
– Pofiber
– Parmesan
– Mozzarella
– Feta ost
– Halloumi ost
– Ketchup søtet med stevia
– Jonnys sursøt sennep
– Sukkerfritt syltetøy
– Diverse krydder
– Økologisk bacon
– Roastbiff
– Fløte
– Keso
– Kesella
– Creme fraiche
– Riskaker i forskjellige smaker
– Diverse økologiske nøtter og frø
– Økologiske tørkede bær
– Diverse sjokolader søtet med stevia
– Tyggis
– Smågodt
– Yoghurtgodteri
Det beste jeg vet. Jeg kunne lett levd på yoghurtgodt!

Nå skal jeg lage meg middag. Deretter bærer det på trening.
Formen er fortsatt ikke helt på topp, men nå begynner jeg å få spader av treningsfri. Det er over en uke side sist!
Jeg tar meg en lett styrkeøkt på rygg og krysser fingrende for at jeg er tipp topp og kan trene ben i morgen :grin:
Håper du har hatt en herlig start på uken.
Ha en riktig god tirsdagskveld.

Kristine

30 kommentarer
    1. Stig:
      Vi brukte ca 2 timer og 15 minutter og det gikk strålende.
      Putt isen i frysepose sammen med annen frossen mat så holder den seg kald 🙂

    2. Det høres ikke bra ut. Håper du får tid til å ta ordentlig vare på deg selv, og gjøre ting du har lyst til. Det fortjener du uten tvil. Når jeg kommer, kan det bli for å treffe deg da i så fall da 🙂 Eller noe annet vi planlegger på på mail 🙂
      God klem tilbake til deg <3

    3. Jeg har alltid hatt lyst til å kjøpe med meg den LowCarb isen, men vet ikke hvordan jeg skal få den med uten at den smelter. Har en 3 timers kjøretur hjem. Har du noen tips? :p

    4. Erica:
      Jeg håper bare at ting roer seg snart. Jeg kjenner at kropp og hodet begynner å bli slitent nå! Ikke minst vil jeg ha tid til å gjøre litt av de tingene jeg vil også.

      Å så spennende med flytting da. Håper du trives på nytt sted Erica 🙂 Det fortjener du virkelig.
      Du kommer kanskje på besøk her på Østlandet av og til. Da må du skrike ut.
      God klem <3

    5. Eli Mari:
      Jeg mener å huske at det var 18 eller 19 kr 🙂 Jeg ble nemlig sjokkert over at det kostet nesten halvparten av hva den gjorde på helsekosten i Norge.

    6. Maria:
      Jeg er ikke hundre prosent sikker, men jeg mener å huske at det var 18 eller 19. Jeg ble nemlig sjokkert over at det kostet nesten halvparten av hva den gjorde på helsekosten i Norge 🙂

    7. Siri C:
      Ja, det husker jeg fra oppfølgingen din. Jeg tror du er like glad i det som meg. Hehe..
      Ha en super dag Siri 🙂

    8. Benedicte:
      Tror den bare heter Low carb. Som du ser på bildet er det det som står på dem 🙂
      Ja, det var på BodyPower jeg kjøpte dem, men det var jo i Charlottenberg og ikke på Nordby jeg var.

    9. hva er de brune yoghurt-greiene? er den ny? har ikke smakt. jeg vil også ha 😉 haha…

    10. Hva heter Lowcarb sjokoladen og isen? Kjøpte du Questbarene på bodypower? De sluttet og selge de en stund på Nordbysenteret. Har de tatt de inn igjen?

    11. Så mange spennende nyheter du fikk tak i idag Kristine 🙂 Morsomt!
      Yoghurtnøtter <3 Vi er flere som kunne levd på det altså!

    12. Så hyggelig å lese 🙂
      Hvor mye koster usøtet mandelmelk der ?
      Ønsker deg en super kveld og uke videre, Kristine 🙂
      <3

    13. Åå, så hyggelig! 😀 Har ikke glømt deg heller (som du sikkert merker i ny og ne). Så har tenkt på deg og det jeg vet av situasjonen din, at det er masse for deg på alle området i livet, og at vi sikkert vil møtes når ting forhåpentligvis blir bedre <3
      Har forøvrig flyttet aaaltfor langt vekk, tilbake til hjemmetrakter, og har ikke lenger bolig på Østlandet, men har trua på at vi får avtalt noe likevel ^^,

    14. Erica:
      Har du ikke? Jeg tar deg gjerne med i sommer. Har spart på mailen din og har ikke glemt deg 🙂 Akkurat nå er det bare mye kaos i privatlivet. Livet er langt mer enn hva som kommer til synlig på bloggen. Det er mye sykdom i familien nå, som gjør at tiden ikke strekker til og hodet ikke henger helt med.

    15. Camilla:
      Jeg synes det var litt klønete at det var flere små sentere og ikke et stort. Da måtte man kjøre hit og dit. Men det var absolutt deilig at det nesten ikke var noen folk der. Ingen kø, mas eller kjas 🙂

    16. Syns det er bedre på charlottenberg, hvertfall før de begynte med reklame for dem på radio, var mindre folk 🙂 deilig å komme hjem med masse nytt og gode gamle som man vet man har bruk for, mye billigere og ofte bedre 🙂
      Lykke til på trening 🙂

    17. Fantastiske innkjøp!:) Har aldri vært på “harryhandel” som en så fint kaller det, så vurderer å ta en tur i sommer viss jeg får med meg noen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg