FORNØYD

Hei dere!
God, grå og regnfull torsdag :grin:
Håper uken deres har vært bra så langt.


Min uke har gått over all forventning!
Jeg fikk til en lett styrkeøkt på ben på mandag og trent en kort rygg økt på tirsdag. Selv om jeg måtte sette meg ned og ta noen pauser underveis, var det utrolig godt å bevege litt på skrotten. Treningsglede på høyt nivå! 
Denne uken har jeg også klart å gjøre litt mer enn de to forrige. Nå har jeg blant annet støvsugd hele etasjen uten å måtte sette meg ned underveis, og jeg har vært generelt mindre svimmel.
Det er fortsatt en lang vei å gå, men det er et par små fremsteg. Det er jeg veldig fornøyd med!
Jeg salter maten som bare det, drikker vann og knasker lakris. Så krysser jeg fingrende for at blodtrykket stiger noen få hakk.


Nå har jeg akkurat hevet sammen en rask middag.
I hverdagen liker jeg stort sett at maten jeg lager tar kort tid. Helst ikke mer enn maksimalt femten minutter.
Raskt, sunt og godt. Det er det jeg liker!


Svin i tomatsaus med bønner som en salgs chili con carne.
Ha olje i en panne og fres svinekjøtt, eventuelt biff eller kylling, sammen med chili, hvitløk og løk i biter. Ha i hakkede tomater, sopp, en dæsj tomatpure og krydder; paprika, cummin og oregano. La det hele steke et par minutter før du har i bønner. Stek videre i et minutt og server.
Jeg serverte med salat og avokado. Kjempe godt!

Ha en super duper torsdagskveld dere:grin:

Kristine

15 kommentarer
    1. hehe, ja det er fullt lov å håpe, faktisk anbefalt 😉 :p Også deilig grunn for å spise litt ekstra av deilig salt lakris,

    2. N.c:
      Takk for tips. Kjempe bra at du har funnet noe som fungerer for deg 🙂
      Personlig synes jeg Herbalife er overprisent og stiller meg kritisk til at de bruker soyaprotein.

    3. Ragnhild:
      Så hyggelig å høre Ragnhild 🙂

      Jeg er ingen lege og i og med at jeg ikke vet hvordan du spiser totalt sett, er det vanskelig å få en oversikt over hvor mye kalsium du spiser.
      Hadde du vært min pt-kunde hadde jeg nok satt deg på kalsium og D-vitamin, ja. Men jeg vil anbefale deg å sjekke vitaminstatusen hos legen først 🙂

    4. HURRA for at pågangsmotet er tilbake og at du føler deg litt bedre! Jeg er fast leser av bloggen din og setter stor pris på treningsentusiasmen, positiviteten og livsgleden du formidler 🙂
      Har et spørsmål: Ble diagnostisert med melkeproteinallergi for et par år siden. Er i utgangspunktet mot å ta piller istedenfor å spise mat, men har innsett at jeg kanskje bør revurdere det siden det tross alt er grenser for hvor mye mandler, brokkoli og sesamfrø jeg klarer å få i meg. Deler din erfaring med sf i tenårene, så beintettheten min kan ha vært noe påvirket av det i utgangspunktet, skjønt det gikk mange år fra jeg ikke lenger var undervektig til jeg kuttet ut melkeprodukter. Ville du tatt kalsiumtilskudd i min situasjon?

    5. Så deilig med bedre form!! 🙂 Ikke for å drepe troa på salt og lakris, men hverken salt eller lakris har hjulpet meg med svimmelheta. Har veldig lavt blodtrykk jeg og, 84/48, så prøvde det noen måneder, og masse farris.. De siste mnd nå har jeg slutta å spise salt, uten å ha blitt værre i svimmelheten.. Men kan hende det hjelper deg fordet da 😉

    6. prøv herbalife som et tilskudd. det hjalp meg. og jeg er bare 21, og gikk gjennom nøyaktig det samme=(
      Utrolig bra jobbet av deg i dag. Om du noen gang øsnker å følge rådet ovenfor, kan jeg hvertfall garantere at det fungerer.
      Klem til deg!

    7. Så gøy å høre at du har klart å gjøre mer enn de forrige ukene! Du er helt rå!
      Så utrolig fint bilde av deg også Kristine 🙂
      Fortsatt god torsdag! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg