TRENING & PEANØTTBITER

Hei dere.
Da er det torsdag allerede. Denne uken har gått fort!
Noe som i grunn er helt greit. Jeg skal nemlig på kurs i helgen og gleder meg veldig :grin: Denne uken har helgen ikke komme fort nok!

Humøret mitt er usedvanlig bra for tiden.
Jeg prøver å gjøre det beste ut av situasjonen og være takknemlig for alt det positive i livet akkurat nå.
I dag er jeg ekstra takknemlig for at jeg hadde en god treningsøkt.
Jeg trente styrketrening på ryggen og kroppen hang med hele veien. Hurra!
Det fører til en glad Kristine.

Økten så slik ut:
– Nedtrekk
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Stående roing
4 sett * 5 -6  repetisjoner
– Face pull
2 sett * 12 repetisjoner


Etter trening laget jeg peanøttproteinbiter.
Jeg tok utgangspunkt i oppskriften med sjokoladeproteinfirkanter.
Så godt. Og veldig enkelt!
Det eneste på minussiden er at man må vente til bitene stivner.
For en utålmodig sjel virker det såååå lenge! 

Peanøttproteinbiter

4 plater gelatin
0,5 dl varmt vann
1 scoop proteinpulver sjokolade sog peanøtt, ca 30 g
3 ss peanøttmel
1 ss sukringold
4 dråper stevia karamell
1,5 dl melk, eventuelt vann
1 liten klype salt

Bløtlegg gelatinplatene i kaldt vann. Smelt de så i det varme vannet.
Bland sammen proteinpulver, sukringold, peanøttmel, stevia, salt og melk.
Ha så i gelatinblandingen.
Hell røren i en boks med plastfolie.
Sett kaldt i 2 timer.
Skjær i biter og nyt!


Ha en herlig torsdag videre.
Solen skinner og stemningen er god!

Kristine

14 kommentarer
    1. Springerinne:
      Hei du 🙂
      Om du ser under kategorien oppskrifter finner du mange oppskrifter som inneholder “normale” ingredienser som du får på matbutikken 🙂
      God helg til deg også.

    2. Ynskjer deg ei god helg. Proteinbitane såg veldig gode ut. Sikkert enkelt å lage, men for å være ærleg misser eg motet når eg ser alle dei forskjellige ingrediensane som eg må finne og kjøpe for å lage dei. Kan du ikkje legge ut ei oppskrift med meir vanlege ingrediensar?

    3. Hei 🙂 Lurer på hvorfor du får hente pakkene dine fra iherb på posten når du velger DHL levering, eller velger du den billigste frakten? Jeg må alltid være hjemme når DHL skal levere pakken og det er ganske upraktisk.

    4. Heihei! 🙂
      Lurer på hvor lang varighet styrkeøktene dine har?
      Du er så flink 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg