GIVEAWAY

Det er på høy tid med en giveaway igjen :mrgreen:
Jeg elsker å kunne gi noe til dere som takk for at akkurat du titter innom og legger igjen hyggelige ord.
Hjertelig tusen takk.

Som dere vet elsker jeg iHerb.
Jeg ender stadig opp med å bestille kokosolje, Questbarerer, diverse tørkede fruktblandinger, nøtterpeanøttmel, rått kakaopulver, himalaya saltnaturlig peanøttsmør og Chocolove sjokolade.
I dag gir jeg bort en pakke fra iHerb med noen av mine favoritter. 
Alt du trenger å gjøre er å like siden min på facebook her og legge igjen en kommentar i dette innlegg.
Husk å legge igjen e-posten din i mail-feltet.
Jeg trekker en vinner på tirsdag.

Vinneren er trukket med True Random Number Generator, og ble Margrethe.
Gratulerer!
Jeg har sendt deg mail.

Lurer du på noe kan lese min iHerb-guide her.

Ha en strålende lørdag dere :grin:  
Det er helg!

Kristine

233 kommentarer
    1. Hei Kristine!
      Har allerede likt siden din for lenge siden 🙂
      Det hadde vært fantastisk vinne, siden jeg selv ikke har råd til å handle på iherb.com!
      Håpe du får en fin dag videre 🙂

    2. Siden er likt! Har fulgt bloggen din lenge, så det var null stress joggedress å følge den på facebook også 🙂

    3. Nå har jeg likt på facebook:)) går ikke en dag uten at jeg er innom på bloggen og instagram’en din!:) du er en stor inspirasjon og et godt forbilde for mange der ute!:) skulle vært flere som deg!

    4. Jeg har gjort det som må gjøres for å delta! Håper jeg vinner, hadde vært så gøy!! 😀
      Btw; elsker bloggen din! Så inspirerende!!

    5. Så utrolig flott gave Kristine, en spennende pakke med godt utvalg jeg gjerne vil motta, du er likt på Facebook

    6. Åh, jeg er med! Hadde vært perfekt med en giveaway fra iherb nå som jeg har lovt meg selv en kjøpestopp derifra! Siden er selvfølgelig likt :)) Ønsker deg en strålende uke!

    7. Ooooh! Hadde vært fint med en pakke med litt motivasjonsmat ettersom jeg trener meg opp til militæret! Krysser fingrene! Er selv også kjempefan av iHerb, elsker å kjøpe peanøttsmør derifra.
      Stå på videre med super blogg! Hilsen Johanne

    8. Hadde vært gøy å vunnet, har faktisk aldri bestillt fra Iherb. Burde gjort det for lenge siden 🙂

    9. Ååh flytter for første gang nå. Et forsprang på sunn mat hadde vært topp!!

    10. Jeg vil veldig gjerne vinne! Syns du har en super blogg med masse deilige oppskrifter 😀

    11. Hadde vore kjempe kjekt å ha vunne! Bloggen din er forresten heilt super, og du er kjempe flott! 🙂

    12. Hadde vært så gøy å vinne så jeg kunne lage enda flere av oppskriftene dine, som krever litt flere ingredienser!

    13. Giveaway er alltid gøy, krysser fingrene for at det er akkurat meg som blir strukket ut 😉

    14. kul giveaway! jeg er med:-D
      digger bloggen din, fortsett videre!! du er en stor inspirasjon!

    15. Takk for dine fantastiske oppskrifter, Kristine! Du motiverer meg til å holde på en sunn livsstil med alle de flotte, sunne dessertene og kakene dine! Stå på videre 😀 jeg er med i konkuransen og krysser fingrene!

    16. Facebooksiden din var likt for lenge siden 🙂 Så da krysser jeg bare fingrene for å stikke av meg en liten premie. Trenger en liten opptur nå kjenner jeg!

    17. Facebook siden din er likt for lenge siden, fast leser her 🙂 Du gir så mye insirasjon og jeg elsker ærligheten din.

    18. Hei 🙂
      Har likt siden din og det gjorde jeg med en glede. Er innom bloggen din hver dag for ny inspirasjon 🙂

    19. Takk for god inspirasjon!
      Norge trenger en slik blogg som din, med riktig og viktig fokus på trening og helse.
      Veldig bra:)
      Siden på Facebook er likt!

    20. Facebooksiden er så klart fra før <3 Supert med give away fra iherb!
      God helg til deg og dine!

    21. Veldig bra blogg med mange flotte oppskrifter og inspirerende, samt motiverende blogginnlegg 🙂

    22. SMISKEDIKT
      Kristine, den fine,
      alltid en positiv mine.
      Du deler av deg selv til oss andre,
      får smil til å sprekke opp, til å vandre.
      Nå deler du også ting fra yndlingsbutikken min,
      så jeg håper dette hjelper, at det treffer smilerefleksen din.
      🙂

    23. Takk for fine avbrekk i hverdagemed blogginnleggene dine. Håper på en oppmuntring i innspurten med bachelorskriving nå 🙂

    24. Du er en gledesspreder!
      Takk for du skriver så mye oppmuntrende og fine ting, blir alltid i godt humør
      av å lese bloggen din 🙂

    25. Hadde vært helt fantastisk å vinne!!:) Elsker bloggen din og hvor positiv du er.

    26. For en flott giveaway! 😀 Siden er likt, og jeg elsker all inspirasjon du gir oss gjennom både den, bloggen og instagram! Stå på videre, Kristine, du er virkelig topp! ;D

    27. Härlig tävling! 🙂 Skulle vara underbart roligt att vinna!
      Ha en bra dag 😀

    28. Siden din liker jeg allerede fra før 🙂
      Kjempefin giveaway – så jeg er med!

    29. Hei! Fb-side likt 🙂 Håper du fortsetter å inspirere meg i mat- og treningsveien som du har gjort til nå, digger det! 😀

    30. Hei! Digger siden din, og inspireres av dine oppskrifter og gode humør:-) Hadde vært spennende å få prøve noen av dine iherb-favoritter. Krysser fingrene:-)

    31. Du er så inspirerende! Det er så godt å se at det er mulig å overvinne kampen mot seg selv og maten. Det å se at du har kommet deg gjennom en hver hindring både i form av spiseforstyrrelse, og andre plager i ettertid er så utrolig inspirerende. Du er virkelig et stort forbilde!
      Sier gjerne ja takk til produkter fra iherb. 🙂 Hadde vært deilig med en premie i en hektisk eksamensperiode.

    32. Jeg er med! Har bare bestilt fra iherb 1 gang, og det er veldig mye jeg har lyst til å prøve ut. Har ikke så mye penger, så har ikke råd til å kjøpe så mye.

    33. Jeg er med! Nå som jeg først kommenterer kan jeg likesågodt legge igjen en skikkelig kommentar. Er fast leser av bloggen din, og hver gang du har skrevet et nytt innlegg så lyser det opp dagen min. Jeg har lært av deg å se positivt på hverdagen, og gjøre det beste ut av utfordringer. Tusen takk!

    34. LIKT. Du har en veldig inspirerende blogg! Utrolig morro med slike giveaways også, så å lese bloggen og samtidig være med i trekningen er bare to goder på en gang:)))

    35. åå gøy! Iherb har så mye spennede, og jeg er selv så dårlig på å bestille derifra.

    36. Jeg leser bloggen din hver dag herlige Kristine <3 Du motiverer til et friskt liv og er virkelig et forbilde ! 😀

    37. Giveaway er allid gøy:) Jeg har likt siden din på face helt siden du fikk den

    38. Krysser alt som krysses kan, hadde vært gøy 🙂
      Ønsker deg en strålende søndag 😀 kos deg

    39. Hei Kristine!
      Håper du har det bra! Bloggen din er så utrolig inspirerende og hver dag gleder jeg meg til å sjekke om du har skrevet noe nytt 🙂 det er hyggelig at du har giveaway, spesielt med en pakke fra Iherb (selv er jeg helt Iherbavhengig). Håper virkelig du fortsetter å blogge lenge, du virker som en fantastisk og sterk person 🙂 klem fra meg

    40. Først og fremst, TAKK for STOR inspirasjon hver eneste dag! Du er alltid så blid og positiv, og det smitter så absolutt over på andre. Jeg har akkurat kommet i gang med å trene selv, etter en del muskelskader, og en prøvepakke fra iHerb hadde aldri skadet som ekstra motivasjon for øktene:)
      God søndag!

    41. Den er likt 😀 Aldri prøvd iherb, så hadde vært gøy å se “what all the fuss is about” 😉

    42. Takk for inspirerende blogg! Du har hjulpet meg til et sunnere liv 🙂

    43. Jeg vil gjerne være med på giveaway <3 mib iherb favoritt er absolutt alt! questbarer, proteinpulver, supermat, økologiske vaskemidler osv 😀

    44. Fulgt deg i flere år, og kommer fortsatt innom bloggen din hver dag for inspirasjon til trening og kosthold! Du er en stor inspirasjon, takk 😀

    45. Følger deg hver dag, og synes måten du legger deg selv frem på er imponerende! Fortsett med flott blogg! Og til lykke med svimmelheten 🙂

    46. Oi, det er jo alt det jeg trenger nesten jo 😉 Deler og liker på face! Ha enn fin dag <3

    47. Fantastisk konkurrence!! Krydser virkelig fingre!
      Min bruger på instagram er @health_simplified

    48. Så gøy! 😀
      Må også få si at du er utrolig inspirerende og motiverende! Har lest bloggen fast i mange år, og det er like spennende å trykke seg inn her hver dag. Opplever at du har utrolig mye erfaring, skriver ærlig og naturlig. Alt handler liksom ikke bare om protein, tung styrke, diett, kosttilskudd og intervalltrening… Livet er så mye mer. Takk for alt du deler!

    49. Liker allerede bloggen din på Facebook, og vil gjerne være med på giveaway. 😊 Har alltid hatt lyst til å bestille fra iherb, men aldri summet meg til det!

    50. Oioi, ikke verst med en slik konkurranse! 🙂
      De har så mye bra på iherb, skulle ønske jeg hadde råd til å bestille ting oftere! 🙂
      Håper formen din er grei og at du får trent litt når du vil! Må være frustrerende og “lide for gamle synder” mot kroppen din nå som du er så grei med den..

    51. hadde vært supert å få noe igjen, altså! elsker bloggen din og leser den hver dag! du er så utrolig inspirerende! håper du blir skikkelig frisk nå, og får trent skikkelig igjen! 🙂

    52. Jeg elsker iherb! <3
      Hentet 8 nye pakker på postkontoret i dag..
      Måtte bruke en handlevogn for å få alt ut i bilen. (A)
      #iherboholic

    53. Kristine, jeg er så glad for at jeg snublet over bloggen din.
      Tenk at jeg er kommet så langt. Ja, du sier jeg skal takke meg selv – men jeg mener, med hånda på hjertet at det er også mye pga av at jeg kom i kontakt med deg og den veiledningen du ga meg. Du er så alt for god, og du fortjener det beste.
      For meg er ikke pakken så viktig, men det hadde jo vært gøy. Det som gjør meg motivert i hverdagen er å lese bloggen din, det skal du vite.
      STOR KLEM til deg 🙂

    54. Halloen Kristine 🙂 WOW – for en premie da! 😀 Moro! Jeg har lest bloggen din en stund nå, og synes det er så bra at du legger ut så mange FLOTTE oppskrifter! Har prøvd et par av de, og jeg må si at de falt i smak 😀 Neste gang blir det de peanøttbitene – så jo helt FANTASTISK gode ut! Nam nam! Ha en fin lørdagskveld videre 🙂

    55. Blir så glad hver gang jeg ser at det er noe fra iherb som blir delt ut, spesielt hvis det er questbarer! Har hørt at de er utrolig god, men da jeg spilte en pakke forsvant den med posten…
      Får krysse fingrene og håper på litt lykke denne gangen 🙂

    56. Hei Kristine! Jeg vil veldig gjerne vinne en spennende pakke fra deg!
      Ha ei strålende helg videre!:-)

    57. Så hyggelig at du gir bort en giveaway, selvom det nesten er du som fortjener det mest som inspirer hver eneste dag 🙂

    58. jeg har fulgt deg lenge, det vet du k, både som pt kunde og leser. vil gjerne ha en pakke fra deg=)

    59. Takk for en ærlig og inspirerende blogg! iHerb er redningen til en sunn hverdag 😀 hihi! Ha en super helg 🙂

    60. Jeg elsker også iherb, så sier ikke nei til en pakke med inspirasjon for mulige nye favoritter ! 😀

    61. Takk for den fine bloggen d skriver 🙂 mye gode oppskrifter! og jeg er forsatt så glad for at du ser positivitet i start av ny uke, ny dag. Produktiv om morgenen. Slike ting er fint og høre! 🙂
      Spesielt mørke tunge høstdager, men generelt og 🙂
      Ha en fin helg. Mvh Ann Kathrin

    62. Digger at du gir leserne dine en mulighet til å vinne en giveaway, og håper jeg for en gangs skyld blir den heldige! Krysser både fingre og tær
      [email protected]

    63. Takk for fin blogg med mye inspirasjon, motivasjon og glede! Jeg koser meg med mye god lesning her på din blogg må du vite. God KLem <3

    64. Frøken generøs!:)
      Håper du har det mye bedre og at du får ein fortsatt strålende helg <3

    65. Super blogg du har!
      Masse god treningsinspirasjon og oppskrifter, stå på videre 😉

    66. Har hatt lyst til å prøve iherb så lenge, men har ikke turt!! Har likt Facebook siden din lenge 😉 krysser fingrene!

    67. Facebook siden er likt 🙂
      Jeg elsker også iherb!
      Krysser fingrene for at jeg vinner!

    68. Har likt facebooksiden din:) Har du noen tips til noe morsomt man kan gjøre med questbarer? Jeg har de i mikroen litt noen ganger for å få den myk, men det synes jeg bare er best på Chocolate chip cookie dough.

    69. Siden din (på facebook) har jeg likt for lenge lenge siden, for du er et stort forbilde for meg på mange måter, og jeg er så glad for at du blogger 🙂 Kos deg masse i helgen, og jeg håper at du har det bra på tross av lavt blodtrykk.. Stor klem <3

    70. Jeg går inn i mot eksamensperiodens verste eksamen…. Jeg trenger noe positivt, gledende og oppumntrende! Jeg elsker iherb selv, og takket være deg er ikke siden deres så skummel ved hjelp av din iherb-guide.
      Håper det står bra til både inne- og utenfra for deg!
      Kos og klem 🙂

    71. Hadde vært gøy å vunnet noe sånt 😀 Har i anledningen skrevet et lite dikt til deg 🙂 hihi! Hun motiverer og inspirerer, setter meg i sving. Da får jeg faktisk også gjort unna masse ting!
      Denne jenta sprer så mye positivitet og glede, det føles nesten som man i din hverdag er tilstede. Hun deler det meste, og blogger som en av de «best leste». På lista hun ligger med veldig god grunn, og hun fremstår som energirik, frisk og sunn! Og om hennes ømfintlige mage en gang klager, så vil hun uansett ikke negativisere disse dager. Hun finner sine alternativer og løsninger på alt, og da går det veldig sjelden galt! Stå-påviljen og engasjementet er så smittende, at man nesten ikke greier å bli sittende! «Opp og hopp, gjør det beste ut av dagen idag, glem alle sorger og bær ikke nag.» Hun ønsker vi skal få ut det beste i oss selv, påfølgende vil vi både møte lykke og hell. En slik tankegang har nok hjulpet mang en leser gjennom vanskelige tider, når hverdagen en gang i blant oss strider. Med sine oppskrifter og matpakker frister hun både sultne og mette, og øynene finner seg godt til rette!
      Så nå er det min tur til å takke deg, for at du er som en støtte for andre og meg. Jeg har innsett mye gjennom bloggen og tatt lærdom av kloke ord. En jente som deg setter helt klart spor! Et forbilde ? ja, uten tvil -Du gir meg LYST til å løpe èn mil! Ønsker deg alt det beste gjennom denne milde vårlige tid, du skjønne Kristine – med sin urokkelige arbeidsflid!
      Beste hilsner for helgen 🙂

    72. Du har en fantastisk fin blogg og jeg setter så stor pris på at du er så åpen. Du deler både sorg og glede, å lese bloggen din er noe virkelig. Gleder meg hver dag når jeg tittet innom bloggen din:) stå på og ha en fantastisk fin sommer:) klem

    73. Her sitter jeg med brukket fot og depper – en tur innom bloggen din og dagen blir alltid litt bedre:) Du inspirerer til positiv tankegang.

    74. Siden er likt:D
      Det hadde vært helt fantastisk å vinne denne pakken! Jeg holder på å bli frisk fra diverse spiseforstyrrelser (på den ordentlige måten, med mye sunn mat (og litt usunn selvfølgelig, hehe) og trening, og du og bloggen din er utrolig god motivasjon for meg! 🙂 Krysser fingrene!

    75. Hei Kristine!
      Jeg håper jeg får muligheten til å vinne denne pakken, hadde blitt kjempe glad;)
      Likt Facebooksiden din og nå krysser jeg bare fingrene!
      Ha en god helg;)

    76. Jeg er med 🙂 Veldig glad for at du ser ut til å ha kommet deg på beina igjen! 🙂

    77. Jippi; enda en mulighet til å prøve ut iHerb! Hadde vært fantastisk å vinne dette!

    78. Så snill du er! krysser fingrene 🙂
      ha en fin helg Kristine, og takk for all motivasjon og inspirasjon!

    79. Takk for mange gode oppskrifter og inspirerende innlegg!
      Du er flink til å sette ord på følelser, og gir meg stor motivasjon til å gi dagene mening!
      Stor klem 🙂

    80. Åh, så herlig! Virkelig alltid kjekt å komme innom bloggen din, og såå koselig at du gir en liten oppmerksomhet til leserne innimellom! 🙂
      Liker siden din på facebook 😀

    81. Hei Kristine!
      Jeg er en 17 år gammel jente som er glad i å trene . Titter innom bloggen din titt og ofte:) Du er et stort forbilde for meg og gir meg motivasjon både når det gjelder trening, mat og positivitet. Føler du alltid er glad og blid, og har en postiv instilling til det meste. Det er noe vi alle kan lære av:) Har lenge hatt lyst til å prøve noen Iherb produkter, så det hadde vært en hyggelig overaskelse. Ellers vil jeg bare si at du må stå på, og at jeg digger deg og bloggen din. Du får ha en God helg i det fine været:D

    82. Facebooksiden din har jeg likt for lenge siden, det er like koselig å se hver gang det dukker opp i Newsfeeden at du har kommet med et nytt innlegg =)
      Håper såklart jeg vinner, men 4/5 eksamener igjen trengs det et lite motivasjonsboost til å stå på helt til 2. juni.
      Så må jeg bare få si at du har hjulpet meg mye det halvåret her, Kristine. Jeg har bladd meg tilbake i arkivet ditt og lest innlegg om glede ved trening, matglede og veien fra spiseforstyrret til frisk. Og endelig, endelig er jeg snart der jeg og! =) Stå på, du motiverer så mange flere enn du tror og vet!

    83. Etter en lang og vanskelig uke er det alltid hyggelig å ha “spart opp” noen positive blogg innlegg fra deg. Sitter her å koser meg og prøver å finne hvilepulsen.
      En overraskelsespakke på toppen av det hele ville vært fantastisk morsomt.
      Ha en strålende dag!
      Stor klem Ulrikke

    84. Facebooken liker jeg fra før, så det var ikke tvil 😉 Hadde vært knallgøy og vunnet, blitt som en premie til levert masteroppgave (1.juni)! 😀

    85. Siden er likt for lenge siden 😉 Ha en riktig god helg og takk for en super blogg med masse gode tips og ærlige innslag 😀

    86. Liker FB sida di frå før, sjølvsagt! 😉 iHerb er fantastisk. Kvar gong eg opnar pakker derfrå, sit eg med eit einaste stort glis, ALLTID noko eg vil testa ut og ynskjelista blir stadig lengre! 😛 Så eg håpar eg er den heldige, for det hadde vert kjekt å testa ut dine favorittar!
      Ha ein flott helg!

    87. Wee, så gøy med Giveaway 😀 Hadde vært supert det ja!
      Morro at du liker å gi noe tilbake!! :))

    88. Så flott med konkurranse! Studentlommeboken hadde blitt veldig takknemlig. Jeg blir så inspirert av ditt budskap om helse og balanse for både kropp og hode, og har fulgt flere av dine iherb-tips. Alt godt til deg!

    89. Hehe, måtte innom å like jeg og:) både fordi jeg elsker iherb, men også fordi jeg digger bloggen din;)

    90. Da er sida likt 🙂
      Liker bloggen din, du kommer alltid med mange bra oppskrifter og tips 😀

    91. Du har en fantastisk blogg – titter daglig innom for å få litt ny inspirasjon på mat og trening, og se litt godt humør 🙂 (er bare dårlig på å kommentere) Elsker iherb selv! Kribler i fingra etter å legge inn en ny bestilling 😉 Så nå krysser jeg fingrene her, hehe.
      Ha en super helg!

    92. Hei!
      Kom over bloggen din for ikke så lenge siden, og er nå en fast leser. Takk for treningsmotivasjon og spennende sunne oppskrifter! 😀
      Handler mye fra iHerb selv, men hadde vært veldig kjekt å vinne noen av dine favoritter.

    93. Hei
      Desidert en av mine favorittblogger, da jeg spesielt liker ditt positive syn på livet og ditt smittende gode humør:) Hold alltid fast ved det:)
      Mvh Elain

    94. Hei! Tusen takk for god inspirasjon og spennende oppskrifter.
      En veldig positiv og ikke minst sunn-for-kropp-og-sjel-blogg!
      Jeg vil gjerne være med i give-awayen. Facebook-siden din er likt. 🙂

    95. Hadde vært fantastisk med pakke fra iHerb i eksamensstresset!
      Utrolig inspirerende og spennende blogg, ønsker deg fortsatt god helg 🙂

    96. Jeg er med 🙂 Fantastisk flott blogg, du sprer glede og inspirasjon som ingen andre ! 😀

    97. Åh, jeg hadde blitt superglad om jeg hadde vunnet! Er inne på bloggen din daglig og synes det er spennende å prøve oppskriftene dine, få gode råd og inspirasjon om trening og livsstil – og ikke minst få en herlig dose hjerteglede!
      Har likt siden din på facebook (selvsagt!) og mailen min er: [email protected]
      🙂

    98. Da har jeg nettopp satt en porsjon med peanøttbiter fra ditt forrige innlegg i kjøleskapet..Da er det bare å vente 2 timer da –>Spent!
      Dessuten har jeg likt deg på facebook…så mail adressen er [email protected].
      Ha en fortsatt fin helg :):)

    99. Handler litt for ofte på iherb!!
      Elsker å hente inspirasjon til mat og trening på bloggen din 😀

    100. Hei! For en fantastisk fin person du er, Kristine! Heier virkelig på deg!!

    101. Hei Kristine!:)
      Liker bloggen din utrolig godt! En veldig ærlig blogg jeg kan kjenne meg igjen på utrolig mange måter! Stor inspirasjon!!:) jeg har aldri fått bestilt noe fra iHerb så blitt kjempeglad dersom jeg vant! Stor klem!:)

    102. Facebook-siden var allerede likt!:)
      Allerede i går kveld var jeg inne på iHerb og fant så utrolig mye jeg hadde lyst til å bestille hjem, men siden jeg er under 18år er det litt vanskelig.. Jeg får bare krysse fingerene og håpe på det beste!:)) klem
      [email protected]

    103. Du er bare herlig! Det skal ikke lite til for å ha en så bra og sunn holdning til livsstil og livet generelt, men du gjør det med glans. Fortsett sånn, du er et forbilde for så mange 🙂
      Har likt siden og håper på det beste!

    104. Så spennende!
      Jeg kikker innom bloggen din hver dag og lar meg OFTE inspirere! Bruker også iHerb mye, hadde vært veldig arti å prøvd noen andre sine favoritter! 🙂
      Håper jeg vinner!!
      God helg! 🙂

    105. Siden er likt!
      Lykke til i fremtiden!
      Takk til deg, jeg ble en klient på I.HERB og bestilte masse ting.

    106. Likt!
      Elsker iHerb og har kjempekjempelyst til å vinne 🙂
      Ha en fin dag, søte <3

    107. Elsker bloggen din Kristine, leser den hver eneste dag. Beundrer din positivitet og ståpåvilje.
      Elsker Iherb, og hadde blitt kjempeglad om jeg vinner 🙂 Ha en fin dag videre 🙂

    108. det hadde passa ekstremt bra nå midt i eksamenstider. Liker siden din på facebook

    109. Du er et fantastisk menneske Kristine, og en stor inspirasjon!
      Elsker hvordan du alltid er så positiv, uansett hvilke vanskelige situasjoner som blir kastet på deg!
      Stå på!!
      Ha en fantastisk dag videre, skjønne deg! ♡

    110. Jeg er stadig en tur innom bloggen din for å sjekke ut dine mange spennende oppskrifter. Og en pakke fra iherb hadde vært konge i disse eksamenstider 😀

    111. Jeg vil gerne deltage! Tak for en rigtig herlig blog:-) de bedste hilsner fra en læser fra Danmark

    112. Siden er likt! Håper på det beste! Hadde vært fint med en liten gave nå som eksamen snart er ferdig! 😀

    113. Jeg synes bloggen din er så flott med alle de fantastiske tingene du lager. Blir alltid sulten når jeg er på besøk her, hihi!
      IHerb er fantastisk <3

    114. Da er facebooksiden likt:)
      Du er en utrolig stor inspirasjon for meg! Jeg heier på deg Kristine!!!
      Stor lørdagsklem fra meg:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg