NYDELIG PINSEHELG

Hei dere!
Da er pinsehelgen godt i gang. Er det ikke herlig?
En ekstra dag fri, kommer alltid godt med.
Været er også meldt nydelig i størsteparten av landet. Vi kunne knapt bedt om mer! 
Jeg skal riktig nok jobbe en del. Mine online coahing kunder har jeg alltid med meg uansett om det er helg eller hverdag. I kveld skal jeg i tillegg hjelpe til i et bryllup. Bryllup er så fantastisk koselig Stemmingen er god, alle er bilde og de oser av kjærlighet. Jeg gleder meg!


Nå har jeg nettopp vært ute på en deilig joggetur.
7 kilometer i skogen.
Kneet føles faktisk mye bedre. Et hurra-hopp for det :grin:
Nå har jeg ikke brukt det annet enn lett gåing på to uker, og det er knapt smerter i det. Jeg krysser fingrende for at det er et tegn på at legen tok feil, og jeg ikke har en meniskskade likevel. *fingrende krysset*


Jeg fant i tillegg nydelige markjordbær på turen. Så søte og gode!
Det var riktignok ikke så lett å løpe med hende fulle med jordbær. Jeg kan vel si at det var mer syltetøy enn bær når jeg kom hjem.
Godt er det uansett! Da blir det pannekaker med markjordbærsyltetøy etterpå.

Ha en strålende lørdag dere :grin:
Nyt pinsehelgen til det fulle.

Kristine

6 kommentarer
    1. Ingrid:
      Ja, det er fordi det har vært så varmt og godt de siste dagene. Elsker markjordbær! håper det kommer masse i hagen etter hvert 🙂
      Ha en super søndag videre 🙂

    2. Oi, bærene er tidlig ute altså! Så fantastisk ut 🙂 Og markjordbær har jo en helt annen smak enn “vanlige” jordbær 🙂 Så flott at kneet ditt føles bedre! *hurrahopper herfra* 😀 Må være deilig å ha tilbakelagt en god tur 🙂 Ønsker deg en helt nydelig dag og helg videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg