NY BESTEVENN

God tirsdag dere :grin:
Håper pinsehelgen har vært fantastisk!
Jeg regner med at det er flere enn meg som har skikkelig mandagsfølelse i dag. Jeg var ganske trøtt i trynet (som dere ser på bildene under), da jeg stod opp i morges.
Utrolig nok er det bare tre dager igjen til helg!


Jeg bor en del i barndomshjemmet mitt for tiden.
Det er sykdom i familien som gjør at jeg vil være tilstedte og hjelpe til.
Mamma har dalmatineren Kasper.
Jeg og Kasper er blitt veldig glad i hverandre. Jeg har fått meg en ny bestevenn!
Hunder er herlige vesener og Kasper er intet unntak.
Han er alltid glad, logrer, selskapssyk og er den perfekte turpartner.  

Kasper og jeg startet dagen med en god gåtur i nydelige Hole.
Det ble omtrent åtte kilometer på en og en halv time.
Deretter lekte vi oss på verandaen.
Masse latter og smil!
Slike stunder i hverdagen er gull verdt. Finn tid og anledning til å leke deg, le og smile. Det er tross alt slike øyeblikk som gir lykke.


Har dere forresten smakt de norske jordbærene?
Jeg slo til med en boks i dag.
Ååå, de er fantastisk gode!
Nå skal jeg nyte en dessert med vannmelon, plommer, norske deilige jordbær og valnøtter.
Ha en god kveld videre :grin:

Kristine

16 kommentarer
    1. En hund er den perfekte bestevenn og turkamrat! Dei sviker aldri, og er alltid i like godt humør 🙂 Leit å lese at det er sjukdom i familien din, Kristine. Håper for alt at det ordner seg! Ha en finfin Onsdag – leik deg, le og smil – som du skriver er det slike øyeblikk som gir lykkefølelse 🙂

    2. maren sørum:
      Damen Kasper ble kjøpt av hadde to andre dyr; Jesper og Jonatan. Så det var Kasper, Jesper og Jonatan fra Kardemommebyen 😉

      Bland den med melk og spis en utrolig god sjokoladerøre. Denne røren kan du spise alene eller bruke som sjokoladepålegg på knekkebrød, vafler eller pannekaker.
      Lag muffins med hakket mørk sjokolade. Bruk den til å lage pannekaker. Lag kjeks med hakkede nøtter. Sjokoladekake 😉

    3. så nydelig, Kasper var et fint navn:-) Ha en fin dag videre! Har du noen tis ti hvajeg kan bruke funksjonellmat sjokoladekake miksen til?

    4. Så nydelig bikkja var. <3 Kjente jeg ble verpesjuk 🙂 Jordbærene fristet også, tror kanskje jeg skal unne meg en kurv i kveld ^^,
      Har forresten en Better Bodies konkurranse gående på bloggen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg