GIR BORT FIRE ALMANAKKER

Sommerferien er rett rundt hjørnet for de fleste, men det varer dessverre ikke evig.
Etter ferien tar vi igjen fatt på en nytt halvår, forhåpentligvis blide, brune og uthvilte etter sommeren.
Ønske du å starte opp til høsten med en ny almanakk?
I samarbeid med Personlig Almanakk gir jeg ut 4 almanakker til dere :grin:

Hos Personlig Almanakk kan du designe din egen bok.
Hvilken måned du ønsker å ha som startdato, størrelse, utseende og hva du vil bruke den til, velger du helt selv. Her er mulighetene mange!

Som dere vet er jeg selv fan av disse almanakkene. Jeg er nødt til å skrive ned avlater, jobbetider, møter, trening, osv, for å rekke alt og holde styr på dagene. Ekstra stas er det å få boken akkurat slik jeg ønsker den og at det ikke er noen andre som har lik!
Dette er to av mine almanakker:

For å være med i trekningen trenger du ikke å gjøre  annet enn å legge igjen en kommentar under.
Om du ønsker å følge meg på Facebook her, Personlig Almanakk på instagram @personligalmanakk og Facebook, her, er det ekstra hyggelig.
Jeg trekker de fire vinneren på søndag.
Ha en herlig torsdagskveld!

Vinnerne er trukket!
Granulerer:
Margrethe89
Gro Alice
May-Linn
ThereseKristina
Jeg har sendt dere mail!

Kristine

225 kommentarer

Siste innlegg