OUCH

I dag var jeg å opererte bort visdomstannen min.
Visdomstannen har vokst seg inn i kjevebenet. Ouch!
Jeg skal ærlig innrømme at jeg gruet meg virkelig på forhånd. Det er få ting jeg er redd for her i livet, men sprøyter og blodprøver er mine verste mareritt. Ja, jeg pleier faktisk å svime av under blodprøver!
Selve operasjonen tok ikke mer enn en time, til tross for at oralkirurgen mente at tannen var eksepsjonelt vanskelig å få ut.
Det hele gikk mye bedre enn forventet og var langt fra så vondt som jeg hadde sett for meg.
Nå derimot begynner smertene å komme! Riktignok har jeg fått en del smertestillende. Vi får se om jeg ikke må ta noen slike etter hvert.


De neste dagene skal maten helst være myk. Jeg får heller ikke gjøre noen form for fysisk aktivitet.
Kald og flytende mat skulle være perfekt mat.
Is.
Jammen godt det er lillelørdag!


Det er første gangen jeg testet Smash-isen. 
Jeg er veldig glad i smash og kombinasjonen av søtt og salt.
Denne isen kommer jeg helt klart å kjøpe igjen!


Jeg hentet en pakke fra iHerb i dag også.
Les gjerne min iHerb-guide her.
Dagens pakke innehold:
Trail mix
En blanding av superfruktene gojibær, mulberries og goldenberries. En gjenganger hos meg!
Questbarer
Denne med double chocolate er min favoritt!
Black botija olives
Disse er økologiske og kjempe gode. Jeg bruker de i alt fra snack til salat.
Xylichew
Denne er ny! En tyggis søtet med xylitol. Denne er i lakrissmak, men de finnes i flere smaker her.

Håper du har hatt en super onsdag :razz:
Det er lillelørdag!

Kristine

24 kommentarer

Siste innlegg