SANDWICH

Hei fine lesere!
Beklager at jeg ikke oppdaterte i går.
Mesteparten av gårsdagen var jeg på Rikshospitalet med mamma. Resultatet var ikke helt som håpet og det påvirket humøret mitt veldig.
Generelt er jeg en følelsesmessig berg- og dalbane for tiden!
I går kom jeg meg ikke opp igjen, og fant ut at det var best å holde meg unna bloggen. Jeg ville ikke klart å være positiv.


Formen er noe oppadstigende i dag.
Smerten har redusert en del og i natt sov jeg noen timer. Juhu! 
Endelig hadde jeg litt energi fikk jeg beveget meg. Jeg gikk en liten tur med Kasper gutten.
Han er like ivrig. Herlig selskap!
Komisk nok blir bena slitene av bare en rolig gåtur. Omtrent null søvn den siste uken, har gjort meg helt utmattet!
Jeg håper jeg snart er tilbake på styrkerommet. Jeg savner vektene!


Dagens middag ble en burger sandwich.
Dette passer perfekt som frokost, lunsj, middag eller kvelds.
Super kjapt og fantastisk godt!

Burger Sandwich

Form karbonadedeig til burgere med hendene. Salt og pepre. Stek på middels varme i omtrent to minutter på hver side.
I mellomtiden blander du sammen salaten. Vend sammen tomat i skiver, gul paprika i biter, revede basilikumblader, rødløk i biter og en dæsj god extra virgin oliven olje (kan sløyfes).
Stek brødskivene raskt i pannen.
Legg fetaost på brødskivene, topp med salat, burger og en ny skive.
Nyt!

Ha en super duper kveld.
Helgen er her hvert øyeblikk :grin:
Fortsatt god torsdag!

Kristine

26 kommentarer
    1. Erica:
      Jeg føler meg helt normal nå. Kjenner det kun når jeg tygger harde ting på den siden av kjeven.
      Det høres ut som om du er hardere rammet enn meg. Det at du prater uklart, er det nok mer du som føler enn det reelle. Du er snart tilbake i tipp topp 🙂
      God mandag Erica 🙂

    2. Så bra at du fikk sove så lenge, og ikke minst at kjeven nesten er normal igjen 🙂 Da går det bare oppover fra nå av 🙂 Ikke helt, dvs.jeg kjenner det i ny og ne. Kjeven er og smilet er litt stivt. Syns t.o.m.jeg snakker utydelig og blir fort sliten i munnen av å snakke. Men det tar vel bare litt tid før man er “100%” ;D

    3. Erica:
      I natt sov jeg nesten tolv timer! Nå er kjeven nesten helt normal! Hurra! Kun litt vondt når jeg spiser 🙂
      Har du kommet deg helt?
      God klem <3

    4. Yvonne:
      Dere er virkelig herlige altså. Sitter alltid å smiler stort når jeg leser igjennom kommentarene. Tusen takk 🙂
      Stor klem tilbake.

    5. Lena Ludvigsen:
      Tusen takk for kjempe koselig kommentar Lena.
      Jeg synes det er deilig å blogge. I hvert fall når jeg har noe å blogge om. Jeg ønsker ikke å drukne meg selv i sykdom. Jobben som online Coach og bloggen, holder meg på overflaten og gir meg glede. Men om jeg føler det motsatte, da vil jeg ta en pause.

      Ja, det er mammas hund, Kasper.
      Spera og Mildred er dessverre litt tykke, så de får ikke på seg bånd 😉 Hehe…

      God søndag skjønne du 🙂

    6. Det er lov å være litt nedfor, og det er lov å ta en pause. Synes det var en fin vurdering å la bloggen ligge når humøret ikke var så positivt <3 Er det mammaen din sin hund? Må være veldig deilig å ha en stille turkamerat når du har mye tanker på gang - regner med Mildred og Spera er heller dårlige på å gå tur i bånd:P
      Ønsker deg ei fin helg, håper ting går bedre etterhvert og at du klarer finne glede i de små positive ting <3

    7. Nå må du høre på de kjære leserne dine 😉 Vit at ALLE forstår at du ikke kan prioritere å blogge hver eneste dag mtp hvordan din situasjon er nå. Det er ihvertfall mange mange mange som tenker på deg , krysser fingre for deg og håper at alt går bedre etter hvert. Deg selv og mammaen din (og familien) først. Blåser medvind din vei fra forblåste Ålesund. Stor klem!

    8. Ikke beklag, familie og helse kommer alltid først!:) Det skjønner alle og jeg tror alle leserne av denne bloggen føler med deg og forstår at du trenger tid nå<3 Ta vare på deg selv og dine kjære, varmeste tanker til dere<3

    9. Du har ingenting å beklage for. Det eneste jeg tenkte på var at jeg håpet du hadde det bra, og fikk sove. Det var godt å høre at du er på bedringens veg, men veldig trist at det ikke står bra til ellers. Ønsker dere lykke til med alt, og sender mange varme klemmer <3

    10. Sender deg flere gode tanker og en god klem.<3
      Burger sandwichen ser helt nydelig ut. Håper du får sove godt i natt.<3

    11. Du er tøff, Kristine! Stå på. Sender deg en skikkelig varm klem med mye omsorg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg