MANDAG

Ny uke, nye mulighet!
Jeg elsker mandager :grin:
Håper helgen har vært super og at dere er klare for en ny uke.
Kjeven min har endelig blitt bra og jeg har fått hentet inn noe søvn de siste nettene. Endelig begynner jeg å kjenne meg som et menneske igjen! jeg er veldig klar for uken.


Trøtt i trynet og klar for tidlig mandagstrening.

I går var jeg en tur på ToppForm med en venn som skulle på formsjekk. Jeg skal innrømme at det fikk meg på tanken om å komme meg opp på scenen og stille en dag selv. Det hadde vært utrolig gøy å ha et konkret mål med treningen.
Forresten, Petter, I know you’re reading this – du er rå! 
Med ekstra motivasjon fra i går, våknet jeg opp og spratt på trening i morges.
Nå har jeg vært lenge uten aktivitet. Gjett om det var deilig å trene igjen!

I dag stod ben på planen.
– Knebøy
– Markløft
– Benpress
– Utfall

Jeg gleder meg allerede til morgendagens treningsøkt.
Hvile har gitt et godt kick til kroppen!


Jeg har helt glemt å fortelle dere at jeg er nominert til årets matblogg.
Forrige mandag fikk jeg en mail om at jeg har fått flere nominasjoner i kategorien alternativ matblogg.
Lille meg! For en ære!
Tusen hjertelig takk for de av dere som har nominert meg. Det setter jeg virkelig pris på.

Jeg ønsker deg en super duper uke.
Ha en herlig mandagskveld :grin:

Kristine

16 kommentarer
    1. Lovelylillers sunne oppskrifte:
      Så gøy. Det fortjener du 🙂
      Ja, det må bli bikini eller body Fitness. Men jeg tenker litt på det.
      God tirsdag 🙂

    2. Endelig Kristine. Nå skal livet gå din vei. Det krysser jeg fingra for. Ha en super duper uke du også! 🙂

    3. Endelig smiler livet litt igjen 😀 Så vel fortjent også! Og gratulerer så mye med nominasjon, kjempemorsomt! Så godt du fikk unna en økt i tillegg! Deilig med overskudd! 😀 Måtte du ha en flott mandagskveld, vakre du! 🙂

    4. Gratulerer med nominasjoner! Jeg ble også nominert 🙂 Er så deilig å få litt ekstra motivasjon. Går ut i fra at du evt ville stillt i bikini, og ikke bodybuilding? Kjempefint at kjeven er bedre! Ha en kjempefin Mandag.

    5. Glemte å si JAAAAAA til at du kommer deg på scenen. Du hadde tatt deg godt ut 🙂

    6. Ble glad på dine vegne nå. At kjeven er bra og at du er nominert. Du forjtener alt god :-)=

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg