TRENING I VARMEN

Nå har vi vært i Hellas i rett over en uke. Som tiden flyr!
I dag kjente jeg på kroppen at jeg lengtet etter trening og aktivitet.
Etter litt research fant jeg ut at vi har et av Kretas beste treningssentre som nabobygg. Det er knappe 500 meter fra vårt hotell :grin:  Snakk om luksus!
Thalasso heter senteret. Det har flere gruppetimer, svømmebasseng, eget kardio-rom, squashsal, masse forskjellige maskiner og et stort frivektområde. Det er desidert det beste treningssenteret jeg har vært på!
Jeg meldte meg selvfølgelig inn for den siste uken.


Da jeg forsøkte å ta bilde for å vise dere, ble jeg snakket til. Det var ikke lov.
Isteden får det bli en selfie i endorfinrus!

Jeg startet økten med en joggetur på 5 kilometer.
Deretter ble det en styrkeøkt på ben.
– Frontbøy
3 sett * 10 repetisjoner
– Leg extension med et ben
4 sett * 10 -12 repetisjoner
– Strak markløft
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Hip thrust
3 sett * 12 repetisjoner
Jeg må fortsatt trene lett og med flere repetisjoner grunnet min kneskade.


Min nye bestevenn!
Den har den beste tredemøllen jeg har vært borti.
En slik ønsker jeg meg hjemme!
Ikke bare er den veldig god og myk å løpe på, den har også egen TV-skjerm og en vifte som blåser kald luft på deg.
Det var en ren fryd å løpe på denne!


Mmmm…
Jeg har forresten funnet meg en ny favorittis.
Allerede har jeg rukket å få ned fem av denne! Det har nærmest sklidd ned en hver dag.


Det er en cookie is på pinne som minner litt om oreois.
Den har en god vaniljeis inni med kjeksbiter og et hvitt sjokoladetrekk med kjeksbiter utenpå.
Så fantastisk god!

Håper alt står bra til med dere i Norge.
Jeg ønsker deg en fantastisk super duper uke :grin: 

Kristine

17 kommentarer
    1. Haha dør litt her! Var nettopp på Kreta, og min favoritt-is var også denne!! Få den hjem til Norge1!!

    2. Anonym:
      Den ser veldig lik ut på pakken som på bildet. Merket er Boss. Jeg er litt usikker på hva akkurat isen heter.

    3. Du ser helt strålende ut, Kristine! Det gleder meg at du koser deg sånn, og at du har familien sammen med deg. Nyt tiden 🙂
      Stor klem!

    4. Hei! Hva skjer med deg? Ser jo virkelig ut som du stråler for tiden 🙂 Pent hår, pene øyenbryn og veldig lekkert med bittelitt sminke 🙂 Samtidig så ser du jo supernaturlig pen ut 🙂 Godt å se 🙂

    5. Jeg beundrer styrken du har til å holde deg selv oppe! Når du forteller at du vet hvordan tiden fremover blir, da blir jeg imponert over hvordan du likevel holder fatningen. Du er dyktig og sterk, og jeg ønsker deg alt godt.

    6. wow! du ser strålende ut. snakk om forandring! fantastisk hår. du ser virkelig ut som en superstar (og ikke et stakkarslig rangel)…
      great to see

    7. Herlighet det ser ut som om du koser deg som bare det. Ha det fint siste uka 🙂

    8. Jøye meg, sporty frøken på tur 😉 Glad du koser deg og får gjort de tingene du liker 🙂 Det virker som at det har vært en vellykket ferie til nå hvertfall 🙂 Nyt resten av denne dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg