BAKKELØP


I dag ble det bakkeløp som trening.
Både tungt og gøy!

Bakketrening er veldig effektivt. 
Det er skånsomt for knærne, og er derfor utmerket trening for meg som har kneskade.
Vær derimot obs på at bakkeløp er tungt for akillessenene.

Jeg har forresten ny og fresh tights og t-skjorte fra Runwild.
Denne printed tightsen og denne power t-skjorten.
Nye treningsklær er så gøy!


For meg er det viktig å kunne variere trening.
Bakkeløp er derfor noe jeg gjør nå og da for å få variasjon.

Det finnes flere måter å løpe bakkeløp på. Jeg brukte den eksplosive måten.
– Varm opp i 5 – 10 minutter. Start rolig og øk så intensiteten underveis.
– Løp så opp bakken så raskt du kan i 20 -30 sekunder. Gå ned.
Gjenta 5 -10 ganger.
– Trapp ned i 5 -10 minutter.
Du er ferdig. Bra jobbet! :grin:
  

Kristine

13 kommentarer
    1. Jeg ser at du løper her på asfalt, er det virkelig så smart, har ikke du slitt med beinhinnebetennelse, eller husker jeg feil?

    2. Monika:
      Tusen hjertelig takk Monika. Føler meg veldig fresh og fin selv. Er jo i grunn blond, men mer komuneblond enn slikt blond. Blonde striper gjorde seg 🙂

    3. Kjekt med inspirasjon til ulike kondisøkter 🙂
      Må bare få si at jeg synes du ble utrolig fresh med blondt hår! synes du passer skikkelig godt i det 😀 du var selvfølgelig fin før du farget deg også!! 😀 måtte bare gi tilbakemelding på det nye, fordi jeg tenker over det hver gang jeg ser et nytt bilde av deg nå ;D

    4. Hei
      Jeg er fra BeingTrendy.no og lurer på om du kunne tenke deg å ha en konkurranse på bloggen din og Instagram/Facebook hvor premien er levert av oss. Om det virker interessant, ber vi deg om å kontakte oss på [email protected]. Vi kan prate uforpliktende om dette og eventuelt om dine forslag.
      Dessuten ser vi etter folk som kunne tenke seg å teste våre nye produkter og filme det. Vi sender et produkt til deg. Du lager en video om produktet i 3-4 minutter og leverer videoen til oss. Du beholder produktet. Om du eller noen andre her er interessert, kan vi kontaktes på epost.
      Ha en fin dag videre!
      Mvh,
      Mansoor

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg