BRUSSEL BYTES


Forrige uke fikk jeg hjem en pakke fra iHerb, som blant annet inneholdt denne posen med Brussel Bytes.
Jeg var i grunn ganske skeptisk. Rå snacks av rosenkål med bare naturlige og økologiske ingredienser?! Det kan neppe være godt!
Nysgjerrigheten min tok overhånd og jeg bestilte en pose.
Jeg tok helt feil. De var kjempe gode!
Jeg har allerede bestilt en pose til :grin:
Bitene er sprø, litt spicy og både søte og salte på en gang. Brussel bytes’ne minner om potetgull og tilfredsstiller mine carvings.
At de er supersunne er bare en bonus.
Disse kan jeg virkelig anbefale videre!


Bruk gjerne koden min OKE701 om du handler på iHerb.
Da får du 5 -10 $ avslag på din første bestilling.

Ha en riktig fin tirsdagskveld dere.
Ikke bry deg om regnet. Solen kan skinne inne!

Kristine

10 kommentarer
    1. hei :)lurer på når innlegget om de forskjellige questbar-smakene kommer? 😀 har gledet meg lenge!! klem <3

    2. Kan du skrive noe om søtpotet vs vanlig potet og hvorfor søtpotet blir så mye brukt i treningssammenheng?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg